וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי טורק: "ההרחקה של האוהדים היא בזיונית"

שחקן הפועל ת"א לשעבר זועם על המשטרה, שלדעתו "התערבה" לטובת טביב: "לא יכול להיות שהיא זרוע שופטת"

הסערה בעקבות הרחקתו של נמרוד בוכמן, מנהיג המחאה של אוהדי הפועל תל אביב כנגד אלי טביב והתנהלותו, עדיין כאן. האוהדים יתרכזו בלעודד בדרבי כפי שהבטיחו, אבל בעקבות הרחקתו של בוכמן יקיימו גם מחאה קלה.

לטענת ראשי המחאה, הם יעשו זאת בטענה שמשטרת ישראל בחרה צד בעימות המתוקשר הזה, והם מרגישים כי חופש הביטוי נלקח מהם. מטעם נמרוד בוכמן הוגשה היום על ידי עו"ד ארי שמאי בקשה לביטול הרחקתו מהמגרשים, אך דיון בעניין ייערך רק בימים הקרובים והוא לא יוכל להיות נוכח היום בדרבי התל אביבי.

מהפועל תל אביב נמסר: "אלי טביב מתמקד במשחק ובעידוד השחקנים וכל מי שהקבוצה יקרה לליבו, צריך לנהוג כמוהו".

מי שמצדד מאוד במאבק האוהדים, הוא הסמל ושחקן העבר ג'ימי טורק, שתוקף היום את החלטת המשטרה להרחיק את בוכמן ואוהד נוסף מהמגרשים ל30 יום: "החלטת משטרת ישראל להרחיק שני אוהדים ללא עבר פלילי רק משום שהם מפגינים כנגד ההתנהלות של אלי טביב, היא החלטת בזיונית והיא פשוט בושה וחרפה למדינה", זעם טורק. "ממתי המשטרה הפכה להיות בית משפט וממתי היא לוקחת צדדים באירוע שאין בו שום עבירה פלילית, ובמחאה שהיא לגיטמית במסגרת החוק.

"עם כל הכבוד למשטרה, ואין לי שום דבר כנגדה, לא יכול להיות שבמדינה דמוקרטית ההמשטרה תהפוך גם לזרוע השופטת. אם היה מדובר במקרה של נהיגה מסוכנת שבגינה שוטר יכול לשלול את הרישיון לנהגים, אפשר אמנם להתווכח על המקרה, אבל אם לשוטר יש עדות שנהג עבר על החוק, יש לו מין הכוח לשלול את הרישיון לאותו נהג. פה מדובר באנשים ללא עבר פלילי, שני ילדים טובים, שבסך הכל מחאו כנגד התנהלות של טביב במועדון, ועל זה המשטרה החליטה להשתמש בחוק הספורט מבלי להפעיל שיקול דעת בסיסי".

טורק הוסיף: "כשאוהדי בית"ר צועקים מוות לערבים, זו לא עבירה על החוק? זו לא גזענות? או אפילו שאוהדי הפועל שצעקו קריאות על השואה, פה יש הרבה יותר מקום להעניש אנשים, אבל שם המשטרה שותקת ולא עוצרת איש. פה כשמדובר בסך הכל בעסקן (הכוונה לאלי טביב, ע"ג), שאנשים חושבים שהתנהלות שלו לא ראויה, פה המשטרה מתערבת? איפה ההגיון, הצדק והחוק פה? אין לזה אח ורע בעולם וזו פשיטת רגל ערכית למשטרת ישראל".

תגובת המשטרה: "משטרת ישראל מבצעת את תפקידה לפי החוק, הרחקת האוהדים בוצעה לפי החוק וללא כל קשר למחאה כזו או אחרת אלא רק ממניעים עניינים".

מנהיג המחאה נמרוד בוכמן הורחק מהמגרשים

האם אוהדי הפועל תל אביב יתאפקו בדרבי?

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully