וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אנחנו מתחילים להבין את עצמנו"

הלייקרס ניצחו את ההיט וקובי מרגיש שזה היה סימן: "השתווינו אליהם ברמת האנרגיה". פישר: "החלטנו לבלום הסחות הדעת"

עם חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, לוס אנג'לס לייקרס שוב נראית כמו כוח אמיתי בליגה. הניצחון אמש (ראשון) על מיאמי היט היה בסך הכל עוד משחק בליגה ארוכה, אבל בעיר המלאכים ראו בו את הסממן הגדול לשינוי לטובה שעובר על הקבוצה לאחרונה.

קובי בריאנט פגש את דווין וויד לראשונה אחרי שהאחרון גרם לו לשבר באף באולסטאר, קלע 33 נקודות ואמר בסיום: "אנחנו מבינים מי אנחנו. המבחן הכי גדול לקבוצה שרוצה לזכות באליפות הוא להבין את החולשות שלה ולחפות עליהם, וגם להבין איפה היתרונות שלה ולבנות עליהם. אני מרגיש שאנחנו מתחילים להבין את עצמנו ולתמוך אחד בשני".

קובי שקלע יותר מ-30 נקודות זה המשחק השלישי ברציפות, הוסיף: "שיחקנו טוב מאוד הערב. הרגשתי שהשתווינו אליהם ברמת האנרגיה וברמה הפיזית - שני דברים שהיוו עבורנו בעיה במשחק הקודם במיאמי".

אחד מהאנשים המרכזיים בלייקרס העונה הוא המאמן מייק בראון, שנכנס לנעליים הענקיות והבלתי ניתנות למילוי של פיל ג'קסון. בראון ספג ביקורות העונה ואחרי המשחק דרק פישר נחלץ להגנתו: "אחרי כל הדיבורים על מה שמייק עושה או לא עושה, הרגשתי שחשוב שאנחנו - השחקנים - נסתכל במראה. אנחנו צריכים לקבל החלטה על מה אנחנו רוצים לעשות ואיך אנחנו עושים את הטוב ביותר. קיבלנו החלטה כקבוצה - לבלום כל הסחת דעת".

עוד הלילה ב-NBA: טריפל דאבל משוגע לרונדו, 57 נקודות לדרון וויליאמס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully