וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד מוכנה למשחק העונה

הקבוצה של אזברגה גברה 0:1 על מכבי הרצליה וצימקה את הפער בפסגה לחמש נקודות. ניצחונות לרעננה ונס ציונה

המחזור ה-26 בליגה הלאומית ננעל עם שלושה משחקים, במרכזם, בני לוד גברה בחוץ על הפועל הרצליה 0:1 וצימקה את הפער מהפועל רמת גן לחמש נקודות, ארבעה ימים לפני המפגש ביניהן. הרביעית הפועל רעננה לא התקשתה להביס 0:3 את הכח עמידר רמת גן, בעוד השישית מכבי הרצליה השלימה יום רע לקבוצות העיר כשנוצחה 2:1 על ידי נס ציונה.

הפועל רעננה - הכח עמידר רמת גן 0:3

הקבוצה של איציק עובדיה שבה למסלול הניצחונות והתבססה במקום הרביעי והיא בהחלט צריכה להילקח בחשבון במאבקי העלייה בפלייאוף העליון. יוסי אסייג כבש כבר בדקה השנייה, שחר סימנטוב הכפיל בדקה ה-63, המונטנגרי ג'ורג'ה קרקליץ' סגר עניין בתוספת הזמן ובתווך, ההגנה הטובה בליגה לא התקשתה לשמור על שער נקי מול היריבה מהתחתית. הסגולים עם משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון וגם העונה ייאלצו ככל הנראה להיאבק עד הרגע האחרון נגד הירידה.

הפועל הרצליה - בני לוד 1:0

ארבעה ימים לפני משחק העונה מול הפועל רמת גן, השחקנים של סלימאן אזברגה צימקו את הפער בפסגה בחזרה לחמש נקודות וביום שישי כל העיניים יהיו נשואות לקרב בין שתי הקבוצות הטובות בלאומית שאולי אחת מהן תשחק בעונה הבאה בליגת המעל. המארחת שמתחת לקו האדום עשתה חיים קשים, אבל נכנעה לשער אחד של גיורגי גבידוארי בדקה ה-68. לוד שומרת על רשת נקייה משחק שלישי ברציפות.

סקציה נס ציונה - מכבי הרצליה 1:2

מכבי הרצליה ספגה הפסד חמישי העונה, וראשון אחרי שלושה משחקים, אבל שמרה על המקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. מן העבר השני, המארחת עם איציק פרנקו ומני שחר על הקווים, שהשיגה רק נוקדה בחמשת המשחקים האחרונים, קיבלה הרבה אוויר במאבקי התחתית והיא חולמת על הפלייאוף האמצעי. ג'ורג' אקירמי (13) ודור אלקבץ (37) כבשו לסקציה במחצית הראשונה. אסף קריספיס הוותיק רק צימק בדקה ה-67.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully