וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: משחק מצוין לגל מקל בניצחון בנטון

הרכז הישראלי קלע 11 נקודות ושלט ברגעי ההכרעה ב-63:66 על מונפרטו. ברצלונה, סיינה ואולימפיאקוס ניצחו, קאזאן הפסידה

בנטון טרוויזו לא חווה עונה טובה במיוחד. קבוצתו של גל מקל ניצחה רק שמונה משחקים עד כה ב-20 המחזורים הראשונים של העונה. היום (ראשון) קיוו בטרוויזו להשיג את הניצחון התשיעי, כשפגשו למשחק ביתי את מונפרטו, האחרונה בטבלה. בסיומה של דרמה גדולה, בנטון יצאה עם ידה על העליונה וניצחה 63:66, בעיקר בזכות רבע רביעי גדול של הרכז הישראלי.

בנטון הייתה בפיגור לאורך חלק גדול משלבי המשחק, אבל ארבע דקות לסיום מקל נכנס לעניינים. זה החל בארבע נקודות רצופות, שהעלו את בנטון ליתרון נקודה ונמשך עם סל קריטי בהתקפה האחרונה, שקבע יתרון שלוש ואת תוצאת הסיום. בדרך מקל פינק את חבריו בחמישה אסיסטים וסיים עם 11 נקודות ב-19 דקות, באחד ממשחקיו הטובים בארץ המגף.

קאנטו, אותה הדיחה מכבי תל אביב משלב הטופ 16 ביורוליג, התאוששה עם 63:72 בחוץ על אבלינו בזכות משחק ענק של אקס הצהובים דורון פרקינס, שקלע 17 נקודות והוסיף חמישה ריבאונדים. במשחק שנעל את המחזור, האלופה והמוליכה הבלתי מעורערת סיינה, שמתכוננת לסדרת ההצלבה ביורוליג מול אולימפיאקוס, שוב הוכיחה שהיא ברמה מעל הליגה וגברה על השלישית מילאנו, 68:77. ניקולאוס זיסיס ודייויד אנדרסן הובילו עם 13 כל אחד. 16 של סטפנו מנצ'ינלי לא הספיקו למילאנו.

אולימפיאקוס עשתה את העבודה בעצמה ובקלות עם ניצחון חוץ 55:73 על קאוד דרמאס. מחצית ראשונה שהסתיימה בפלוס 17 לקבוצה מפיראוס סגרה את הסיפור בזריזות. מרקו קסלך בלט עם 13 נקודות.

עוד אחת מהקבוצות שמתכוננות לשלב שמונה הגדולות ביורוליג היא קאזאן וכנראה שהראש של יבגני פשוטין ושחקניו כבר נמצא שם, כי היום הם הפסידו בפעם החמישית בעשרה משחקים העונה, 76:73 לטריומף לוברטסי מהצמרת. רבע שלישי איום של קאזאן, שהסתיים ב-6:21 לאורחים, חרץ את גורל המשחק והמקומיים נוצחו למרות 24 נקודות ושמונה ריבאונדים של קלי מקארתי מיודענו.

מי שבטח שמחה לשמוע את התוצאה מרוסיה היא יריבתה של קאזאן בהצלבה, ברצלונה האימתנית, שבעצמה יצאה למשחק גדול מול סגניתה בילבאו, שגם היא תשחק ברבע הגמר, מול צסק:א מוסקבה. הקטאלנים פתחו בטירוף וניצחו את הרבע הראשון 6:23, מה שסידר להם שקט להמשך, למרות ניסיונות קאמבק של הבאסקים. ארזם לורבק, שנח ברוב שלבי המשחק בניצחון של ברסה על מכבי תל אביב ביורוליג בחמישי האחרון, חזר בגדול עם 15 נקודות, פרן ואסקז הוסיף 12 וסי. ג'יי. וואלאס 11. קונסטנטינוס ואסיליאדיס היה מצוין בבילבאו עם 22. עוד בספרד: ריאל מדריד, המאוכזבת מהדחתה מהיורוליג, הביסה את בלוסנס מונבוס 69:83 בזכות 21 נקודות של קייל סינגלר ו-17 של ג'ייסי קרול.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully