וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "לא נסתפק בהעפלה לפלייאוף העליון"

4.3.2012 / 11:11

מכבי נתניה קרובה להבטיח מקום בין שמונה הראשונות, עטר מבטיח: "לא נעצור שם". דג'אני: "כל שבוע אנו משחקים חזק"

במכבי נתניה נרשמה אמש (שבת) הקלה גדולה אחרי הניצחון 1:3 על בני סכנין. אחרי שבועות של התנדנדות בין הפלייאוף העליון לתחתון, הצליחה נתניה ליצור אתמול יתרון משמעותי שככל הנראה יבטיח לה מקום בפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה.

מאמן הקבוצה ראובן עטר אמר בסיום: "אמרתי בהתחלה ש-43 נקודות יספיקו, הגעתנו ל-41 והמשחק בשבוע הבא נגד רמת השרון צפוי להכריע סופית עבורנו את ההשתלבות בפלייאוף העליון. אבל לא נעצור שם, אלא נילחם על מיקום כמה שיותר גבוה עד הסוף".

בנתניה עשו חישוב אתמול ואמרו: "אם הפועל עכו לא תנצח היום את מכבי חיפה, תיקו ברמת השרון יספיק לנו כדי להבטיח עלייה, כי עכו לא תנצח בשבוע הבא בקרית שמונה. עברנו עונה קשה עם הרבה עליות ומורדות ואסור לנו להוריד רגל מהגז בפיניש. להפך, חייבים לקחת את היכולת הזאת ולעשות גם פלייאוף מצוין".

קובי דג'אני לא הסכים בסיום עם הדיבורים על עליות וירידות: "אני לא מסכים עם זה שאנחנו מגלים חוסר יציבות. גם בשבוע שעבר שיחקנו טוב אבל לא כבשנו. בכל שבוע אנחנו משחקים כדורגל טוב ואגרסיבי, רק שזה לא תמיד מספיק בשביל ניצחונות ונקודות. אני שמח שייצבנו את ההגנה ואני שמח שידענו להשיג שלוש נקודות מהמשחק החשוב הזה".

דג'אני גם נשאל על אי זימונו של מלך השערים של ליגת העל אחמד סבע לנבחרת ואמר: "לא מתפקידי לדבר על אי הזימון של סבע לנבחרת, אחמד צריך לכבוש ולשחק טוב, יש מאמן והוא קובע".

יופי של ניצחון: מכבי נתניה גברה על בני סכנין 1:3

גילי לנדאו מועמד למכבי נתניה במידה שראובן עטר יעזוב

אלי גוטמן עקב בקופסה אחר אחמד סבע

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully