וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן עקב בקופסה אחר אחמד סבע ומהראן ראדי

4.3.2012 / 8:54

מאמן הנבחרת לא יבצע זעזוע בסגל לקראת המחנה באוסטריה. בכיר בהתאחדות: "פגישה עם קלינגר? רק הוא יבחר את עוזרו"

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, עקב אתמול (שבת) בקופסה אחרי אחמד סבע ומהראן ראדי, זאת במסגרת המשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין (3:1 לצהובים) בו כבש סבע את אחד השערים. המאמן, שהתרשם גם מהיכולת של חן עזרא (רשם שער ובישול), מתכוון לצפות בשבועות הקרובים גם במשחקים המרכזיים בכדורגל הישראלי, על מנת לגבש את הסגל לקראת מחנה האימונים באוסטריה בחודש מאי, במסגרתו תתמודד הנבחרת מול נבחרת צ'כיה (26 במאי) ולאחריו תמריא לליפצייג למשחק מול נבחרת גרמניה (1 ביוני).

גוטמן לא יבצע זעזועים גדולים בסגל לקראת המחנה, כפי שנהג לעשות המאמן הקודם לואיס פרננדז, ויבסס אותו על הלגיונרים בהם דודו אוואט, טל בן חיים, ביבראס נאתכו, אלמוג כהן, יוסי בניון, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב, אליניב ברדה ותומר חמד. בירם כיאל צפוי לקבל זימון מחודש אם יהיה כשיר מבחינה רפואית. גם איתי שכטר צפוי לקבל זימון.

בנבחרת מקווים שדקל קינן יזכה ליותר דקות בקארדיף, מה שיעזור למאמן בבחירת מרכז ההגנה שלו. גוטמן יצפה מחר במשחק של בן שהר, שכבש ובישל ב-2:2 של אוקזר מול ליל, ובמשחקה של ויסלה קרקוב, במדיה כבש דודו ביטון ונפצע מאור מליקסון.

בהתאחדות לכדורגל הגיבו בסוף השבוע על הפגישה המתוכננת בין גוטמן למאמן פראלימני ניר קלינגר בתחילת חודש אפריל. "כמו שהבהרנו בעבר, רק אלי גוטמן יקבע את עוזרו בנבחרת ישראל", אמר גורם בנבחרת. קלינגר ואבוקסיס הם שני המועמדים היחידים שהוזכרו עד כה לתפקיד.

נראה כי במידה שתנאיו הכספיים של קלינגר, שזכה בעבר באליפות עם מכבי תל אביב ואמור להגיע לישראל בתחילת החודש הבא במהלך הפגרה בליגה בקפריסין, יסוכמו – הוא ימונה לתפקיד כבר בחודש הבא. כך או כך, עוזר המאמן יתחיל בתפקידו בסוף חודש מאי, במסגרת מחנה האימונים באוסטריה.

מכבי נתניה ניצחה 1:3 את בני סכנין

כל הידיעות על הכדורגל הישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully