וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: "לא סופרים אותנו ובסוף נישאר בליגה"

הניצחון על הפועל פ"ת הפיח תקוות מחודשות בקבוצה. בלדוט: "אפשר להשלים את המשימה". לחמן לדין בהתאחדות

למרות שסיימה את המשחק בתשעה שחקנים וללא המאמן אייל לחמן שבעצמו הורחק, הפועל ראשון לציון גברה אמש (שבת) 0:1 על הפועל פתח תקוה וצברה שלוש נקודות מאוד חשובות בתחתית. כפי שהובטח להם עוד לפני המשחק, השחקנים יקבלו בונוס כספי של ארבע נקודות עבור הניצחון הזה. אגב, זה היה משחק שני ברציפות שהקבוצה לא סופגת שער - דבר נדיר העונה עבור ההגנה הגרועה בליגת העל. לחמן יעמוד לדין בהתאחדות בעקבות ההרחקה.

"אף אחד לא סופר אותנו ובסוף נישאר בליגה", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט, "יש כאן חבורה של גברים ועם חומר אנושי כזה אין ספק שהמשימה אפשרית בהחלט. אסור לנו להסתנוור מהניצחון הזה. נצטרך לקחת עוד נקודות עד תחילת קרבות התחתית בפלייאוף התחתון".

בקבוצה חילקו מחמאות במיוחד לבלם סטפן דיאק שהצטיין וכן לדודו אברהם, שנכנס בפתיחת המחצית השנייה במקומו של דור הלוי שנפצע ובישל כעבור ארבע דקות לאסי בלדוט את מה שהתברר בסופו של דבר כשער ניצחון. גם בלדוט עצמו, שנמצא בעונת שיא מבחינתו וכבש אתמול את שערו השמיני העונה, סחט מחמאות רבות ושבחים מחבריו ומאנשי המועדון.

"אני נהנה מכל רגע ואין מאושר ממני על הניצחון הזה", אמר הבוקר בלדוט לוואלה! ספורט, "אם נמשיך להאמין ולשחק יחד כקבוצה, אין לי ספק שנצליח להשלים את המשימה ולהינצל מירידה. יש כאן שחקנים טובים מאוד ומה שחשוב זה שתהיה לזה המשכיות".

"זה ניצחון חשוב מאוד בעיקר לאור העובדה שכל קבוצות התחתית ניצחו גם הן", הוסיף הקשר דור הלוי, שחזר מהיעדרות בשל שבר בכף רגלו, אך לרוע מזלו מתח את שריר הירך האחורי ונאלץ לצאת במחצית, "עשינו ניצחון גדול עם המון לב ומי שהיה במגרש יכול היה לראות את זה. אחרי ההרחקה עמדנו בצורה יוצאת מהכלל על המגרש, בדיוק כמו שאייל עבד איתנו כל השבוע. עכשיו מה שמעניין אותנו זה לקחת שלוש נקודות נגד אשדוד במחזור הקרוב".

הלוי יודע שהנצחון נגד פתח תקוה לא יספיק אם הקבוצה לא תייצר מומנטום חיובי: "אין ספק שניצחון אחד לא מספיק. אני מקווה שנגיע לפתיחת הפלייאוף התחתון עם מרווח נקודות כזה שיאפשר לנו להדביק את הקבוצות מעלינו. אנחנו במומנטום טוב בשבועות האחרונים ולא ספגנו כבר שבועיים ברציפות. אנחנו עוד צריכים לשחק שוב נגד כל התחתית ואני מאמין בשחקנים ובקבוצה שיש כאן".

צפו בהפועל ראשון לציון גוברת על הפועל פתח תקוה 0:1

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully