וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי: "באר שבע השתלטה על המשחק וניצחה בצדק"

במ.ס אשדוד התאכזבו מההפסד בתוספת הזמן בווסרמיל. החלוץ הוסיף: "מאמין שמהשבוע הבא נחזור לקחת נקודות"

מ.ס.אשדוד ממשיכה לאבד גובה ואתמול (שבת) ספגה את הפסדה השישי העונה כשנוצחה 2:1 על ידי הפועל באר שבע בוסרמיל. האשדודים רושמים משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ובסך הכל השיגו ניצחון בודד בשמונת המשחקים האחרונים בליגה.

"מאכזב מאוד לספוג שער בתוספת הזמן", אמר החלוץ עידן שריקי, שכבש שער יתרון שלא הספיק לקבוצתו בשביל נקודות, "האווירה בחדר ההלבשה הייתה מאוד קשה אחרי המשחק. השחקנים עם הראש למטה וייקח לנו יום-יומיים להתאושש מזה. אני חושב ששיחקנו לא טוב. פתחנו טוב את המשחק, כבשנו שער והיינו חזק במשחק עד הדקה ה-20. אחר כך באר שבע השתלטו לחלוטין על המשחק, הגיעו להמון מצבים וניצחו בצדק".

בשל ההפסד התקשה שריקי להתנחם בשער שכבש אחרי תקופת בצורת ארוכה והוסיף: "אם לא ניצחנו זה לא שווה. שמחתי מאוד אחרי השער ורציתי שהוא יביא לנו שלוש נקודות שייקחו אותנו קדימה. לא הלך לנו וחבל. אין ספק שאנחנו לא משחקים טוב בחודשיים האחרונים, אנחנו לא מסתירים את זה. כבר אמרתי שהסגל שלנו מאוד מאוד קצר והעומס נופל על תשעה-עשרה שחקנים שמשחקים לאורך 28 מחזורים ומשחקי גביע. זה עדיין לא תירוץ והיינו חייבים לקחת לפחות נקודה בבאר שבע. עכשיו זה המאני טיים של העונה. לא יזכרו לנו שום דבר מהחלק הראשון של העונה. אני מאמין שמהשבוע הבא נתחיל לקחת נקודות".

צפו בהפועל באר שבע משיגה 1:2 דרמטי על מ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully