וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן רוצ'ט: "לא מעניין אותנו מה קבוצות אחרות חושבות"

תהל אלון

4.3.2012 / 8:27

בקרית שמונה הגיבו בביטול לטענות על משחק לא ספורטיבי נגד בית"ר: "אנחנו לא ברצלונה. שיתרכזו במצב שלהם בתחתית"

בקרית שמונה התעוררו לבוקר מאכזב לאחר ההפסד אמש (שבת) 1:0 לבית"ר ירושלים. נגיעת יד של הבלם שיר צדק בתוך הרחבה, העניקה למארחת פנדל בתוספת הזמן וערן לוי כבש והנחיל לאלופה שבדרך הפסד ראשון אחרי 25 משחקים. בחדר ההלבשה של שררה דממה במשך דקות ארוכות ובוודאי לא היו מרוצים מהטענות של אנשים בהפועל חיפה והפועל באר שבע על כך שתוצאת המשחק לא הושגה בספורטיביות.

הקשר אדריאן רוצ'ט לא נשאר חייב ואמר היום לוואלה! ספורט: "ממש לא מעניין אותנו מה קבוצות אחרות חושבות על ההפסד. במצב שלהם, כדאי להם שיתעסקו רק בעצמם. אנחנו מאד מאוכזבים מההפסד והדבר החשוב הוא מה שאנחנו חושבים ויודעים. כל השאר יכולים להמשיך לדבר".

רוצ'ט המשיך: "אתמול היה יום חלש של כל הקבוצה. אי אפשר לציין שחקן אחד שהיה טוב. לא היינו מחויבים ומרוכזים ובעיקר ויתרנו מהר מידי על השליטה ושיטת המשחק שלנו. אני לא מדבר על השאלה אם היה פנדל או לא כי זה באמת מיותר. מאוד מאכזב שההפסד בא בדקה כזו ובתקופה כזו. 25 משחקים ללא הפסד זה נתון מדהים וכאב לנו שזה נהרס".

ניצחון של הפועל תל אביב בדרבי מחר יוכל להוריד את הפער בינה לבין קרית שמונה ל-11 נקודות ורוצ'ט אמר: "גם אם הם יצליחו לצמצם אני מבטיח שנדע לשמור על פער מספק. כבר בשבת הקרובה נחזור ליכולת שלנו וכל עוד המצב תלוי רק בנו, הכל בסדר".

שחקן נוסף בקרית שמונה התייחס אף הוא לטענות קבוצות התחתית ואמר: "כולם יודעים ומבינים שאין שום בסיס לטענות המגוחכות האלו. יש לנו מטרה אחת והיא לזכות בתואר, ואף אחד לא מקבל מאיתנו מתנות בדרך. נכון שהיה משחק חלש שלנו, אבל אמרנו בעבר שאנחנו לא ברצלונה ככה שכדאי לכל מי שדיבר להפנות את האנרגיות שלהם למאבקי התחתית בהם הם נמצאים במקום בדיבורי סרק. אני מבין שהכי קל להאשים אחרים במצב שבו אתה נמצא, אבל שיידעו להתמודד עם המצב שלהם".

שלומי אזולאי אמר אתמול אחרי המשחק:"היינו פחות מחוייבים. בית"ר היו נחושים יותר ורצו יותר, ואני מאוד מאוכזב. הדברים תלויים בנו ואני מקווה שנחזור לכושר הטוב שלנו. תמיד קשה מאוד לשחק בטדי ובמיוחד כשבית"ר באה ונלחמת על החיים שלה".

בנושא אחר: התאריך השגרתי של איזי שרצקי לקביעת המאמן לעונה הבאה עבר כבר לפני שלושה ימים ולכן בשבוע הקרוב צפויה התפתחות נוספת בנושא שכן הבעלים לא מתכוון להתמהמה עם ההכנות לעונה הבאה וככל הנראה עוד השבוע הוא צפוי להיפגש עם בן שמעון ויחד איתו לקבל החלטה סופית לגבי הישארותו בקבוצה.

שחקן באר שבע עודד גביש: "הניצחון של בית"ר - לא ספורטיבי"

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully