וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל לחמן: "זו בושה וחוצפה מה שהיה פה"

מאמן ראשון לציון זעם על הרחקתו ושניים משחקניו ב-0:1 על הפועל פתח תקוה: "משחק ענק שלנו". לנדאו: "שיחקנו בלי שכל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

למרות הניצחון הגדול 0:1 על הפועל פתח תקוה הערב (שבת), בהפועל ראשון לציון היו הרבה עצבים בסיום המשחק. הקבוצה מעיר היין, שעדיין נמצאת במקום הלפני אחרון, נותרה בתשעה שחקנים אחרי שגאורגי אובסניקוב וריף מסיקה הורחקו וגם המאמן אייל לחמן נשלח ליציע.

מאמן ראשון לציון אייל לחמן נשמע עצבני בסיום: "יש פה קבוצה מראשון לציון, שלא דיברו עליה כל השבוע. היא באה מול קהל גדול, אבל בסופו של דבר הקהל המסור והקטן שלנו הוא זה ששמח. אלמלא היה כאן משחק ענק של ראשון, היינו צריכים להתחיל את הראיון בצוות השיפוט על כל שלוחותיו ויהירותו.

"כל שופט צריך לזכור שכמו שלו יש כבוד עצמי, שיידע שגם למאמן יש ביציע משפחה. גם לנו הכבוד חשוב. אני לא עשיתי כלום והורחקתי. זו בושה, חוצפה ויש לי דברים קשים להגיד על מה שקרה פה. אני לא חושש מכלום, אני מדבר מדם ליבי. האמת היא נר לרגליי. היום היה כאן ניצחון גדול, אבל אני הולך בתחושה קשה".

"אני יכול לומר שבאנו מאוד נחושים ומכונים. ידענו שזה משחק קריטי. תוצאות תיקו יכלה לא להספיק. בעשרה שחקנים עשינו הכל. הגיע לנו לנצח", אמר כובש שער הניצחון אסי בלדוט. "אני מרגיש טוב בראשון לציון, זאת אולי עונה הכי טובה שלי מאז שעליתי לבוגרים, אני מאמין שאפשר להישאר. ניסן יחזקאל שאני מאוד מעריך רצה אותי בתחילת העונה והחלטתי שאני מגיע לכאן למרות המצב. לא משנה מה יקרה, אני לא מצטער על המהלך הזה. אני גאה לשחק במקום כזה ואני באמת מקווה שנישאר".

על הסיכויים של הקבוצה להישאר אמר: "אולי אנשים מבחוץ שלא מכירים אותנו לא מאמינים שנישאר. יחסית לקבוצת תחתית הבקענו המון שערים, אבל ספגנו גם לא מעט ואני מקווה שהיציבות ההגנתית במחזורים האחרונים תישמר. עברתי הרבה קרבות תחתית בקריירה. אנחנו מאמינים".

הלם בהפועל פתח תקוה בעקבות ההפסד לראשון לציון. שחקני הקבוצה נותרו דקות ארוכות בחדר ההלבשה ונראה כי חלקם השלימו עם הירידה לליגת המשנה, לאחר שהפער מהקו האדום גדל ל-11 נקודות.

"שמענו גם את התוצאות מבאר שבע וקרית אליעזר. אין ספק שהדרך שאנחנו בדרך ללאומית, אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר", אמר אחד השחקנים בקבוצה. לפני המשחק תלו אוהדי הפועל פתח תקוה שלט הקורא למאיר שמיר לחזור לקבוצה במטרה להציל אותה מהמצב אליו נקלעה. "אנחנו פותחים דף חדש, מאיר שמיר חזור הביתה", נכתב בשלט. במועדון ינסו לבקש משמיר לתמוך בקבוצה במידה ואכן תרד באופן סופי לליגת המשנה.

הקשר גיא צרפתי אמר: "אין מה לעשות, אי אפשר כל שבוע אחרי משחק קריטי לא לפשל. עשינו חודש טוב, זה קורה במהלך עונה. כמו שמנצחים כקבוצה צריך לדעת להפסיד. תפסנו יום חלש, ראשון התגוננה בצורה יפה מאוד. הם שמרו אותנו חזק מאוד, הגענו למעט מאוד מצבים. אי אפשר בכל משחק להתעלות על עצמנו. יש גם משחקים כאלה, שבהם דברים לא מסתדרים".

"היה משחק לא טוב שלנו, זה היה משחק שונה מהיכולת שהצגנו במשחקים האחרונים", אמר גילי לנדאו, שמנסה להשאיר את הקבוצה בליגה כנגד כל הסיכויים, בסיום. "שיחקנו טוב אבל לא שיחקנו עם שכל. אני עומד מאחורי השחקנים שלי בכל מצב, לא נרים ידיים. עד היום הם הוכיחו שהם יודעים להתמודד עם לחץ. מימד הקבוצתית הוא חשוב מאוד והיום זה לא היה לנו. יש אכזבה ענקית".

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully