וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: פנאתינייקוס הביסה את פאוק סלוניקי 65:85

יריבתה של מכבי ת"א בהצלבה לא התקשתה בבית. 6 נק' להלפרין בהפסד סנט פטרסבורג, נימברוק וגינזבורג ניצחו בצ'כיה

אחרי שהבטיחה לעצמה את המקום הראשון לפני ההצלבה, וסידרה לעצמה מפגש עם מכבי תל אביב בשלב הבא, המשיכה הערב (שבת) פנאתינייקוס לדורס, כשהביסה את פאוק סלוניקי 65:85. פאוק עוד הוליכה ב-3 ברבע השני, אבל ריצת 14:22 הובילה את הירוקים ליתרון 5 במחצית, ורבע אחרון של 18:27 הבטיח לאלופת אירופה את הניצחון הקליל. קאימיקוגולו הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 18, דיוויד לוגן הוסיף 16. לפאוק: פפאס 18.

רוסיה:

יותם הלפרין חזר לשורות ספרטק סנט פטרסבורג, אבל זו נחלה הפסד ביתי 56:53 בידי חימקי מוסקבה. המשחק היה צמוד מאוד, כשסנט פטרסבורג מוליכה לכל אורכו, ואל הרבע האחרון הגיעה קבוצתו של הלפרין עם יתרון 7 מבטיח, אבל רבע אחרון מחפיר של המארחים, בו קלעו 5 נקודות בלבד, סייעו לחימקי לזכות בניצחון. קרסימיר לונצ'אר הוליך את קלעי המנצחים עם 17, סטרלניקס וליכודיי קלעו 10 כל אחד לסנט פטרסבורג, הלפרין רשם 6 נקודות ב-3 מ-3 מהשדה ב-14 דקות משחק.

מי שכלל לא התאמצה היתה צסק"א מוסקבה, שדרסה את אניסיי 64:91 בבית. האורחים עוד הצליחו לשמור את הפיגור קטן ברבע הראשון, אבל אז החלה צסק"א לתפוס קצב והוליכה ב-10 במחצית. במחצית השניה פתחו המארחים מבערים, חצו את קו 20 ההפרש ואניסיי כבר לא הצליחה להתקרב. מחייה הוליך את קלעי צסק"א עם 12, גורדון, וורונצ'ביץ' ולאברינוביץ' הוסיפו 11 כל אחד.

צ'כיה:

נימברוק וננו גינזבורג המשיכו את התקופה הטובה, ולאחר שהעפילו לשלב ההצלבה של היורוקאפ, רשמו הערב ניצחון בליגה המקומית 56:62 על דצ'ין. נצ'אס הוליך את קלעי נימברוק עם 13, ווילסון ואבראמס קלעו 12 נקודות כל אחד. סאנדרס קלע 20 למפסידים.

אדריאטית:

נובו מסטו ואפיק ניסים המשיכו בדשדוש שלהם באדריאטית, כשהפסידו הערב 82:78 לכוכב האדום בבלגרד. האורחים דווקא פתחו טוב והוליכו ב-3 במחצית, אבל אז החלה הכוכב האדום להתעורר, ובמחצית השניה נטלה את השליטה ואת הניצחון. בויאן פופוביץ' הוליך את קלעי הכוכב האדום עם 19, זוראן דראגיץ' קלע 19 למפסידים. אפיק ניסים היה חלש עם 4 נקודות (1 מ-6 מהשדה) וחילק 3 אסיסטים ב-22 דקות משחק.

רוברט רות'בארט ולובליאנה נחלו הפסד ביתי כואב לציבונה זאגרב 61:58. לובליאנה דווקא היתה טובה יותר במשך שלושת הרבעים הראשונים, וכבר הוליכה בפער דו ספרתי, אבל רבע אחרון של 13:24 לזכותה של ציבונה העניק לה את הניצחון. גוראן סוטון קלע 17 לציבונה, דיון תומפסון קלע 14 ללובליאנה. רות'בארט שיחק 5 שקות, אסף 3 ריבאונדים, מסר שני אסיסטים ולא זרק לסל.

* באיטליה הפסידה טראמו לונציה 78:68, יניב גרין לא שותף.

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully