וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "זה ציון דרך, אבל הסכנה עדיין מרחפת"

3.3.2012 / 21:32

מאמן בית"ר ירושלים חגג ניצחון על מוליכת הטבלה מקרית שמונה: "מצדיע לשחקנים". בן שמעון: "המציאו פנדל והפסדנו"

איזו דרמה ענקית נרשמה הערב (שבת) באיצטדיון טדי, כשבית"ר ירושלים השקועה עמוק בתחתית השיגה ניצחון 0:1 ענק על מוליכת הטבלה, עירוני קרית שמונה, בזכות שער בתוך תוספת הזמן של ערן לוי בפנדל. קבוצתו של רן בן שמעון היתה רחוקה מלהרשים הערב, ודווקא המארחים היו אלו שחיפשו בכל הכוח את שער הניצחון ברגעי הסיום, ומצאו אותו בזכות טעות נוראית של שיר צדק, שנגע בכדור בידו בתוך הרחבה.

"היום ניצחנו את האלופה שבדרך ומגיע לכל השחקנים שלנו את הכבוד", אמר מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. "הם שיחקו בהקרבה, ביטלו את קרית שמונה, צריך להצדיע להם. אני מברך את קרית שמונה על האליפות שלה, אני בטוח שהיא תהיה אלופה, לא הרסתי לה שום דבר. זו קבוצה פנטסטית". על קבוצתו שלו אמר המאמן: "קשה לנו עדיין בהתקפה, אבל ראינו היום הרבה תנועה לרחבה של היריב. עדיין חסר לנו משהו בכדי להיות מוחצים, אבל אני בטוח שהמשחק הזה הוא ציון דרך. יכול להיות שזה שינוי מומנטום. כשבאתי לפה ידעתי שנילחם עד הסוף. הסכנה מרחפת והיא תרחף עד המשחק האחרון, אני בטוח שתהיה פה דרמה רצינית שלא היתה כאן שנים".

כובש שער הניצחון, ערן לוי אמר בסיום: "אנחנו רוצים להגיע למצב שזה לא יהיה תלוי בקבוצות אחרות, אלא בנו. אני שמח על הניצחון הזה, זה נותן קצת הקלה גם לשחקנים, גם לצוות הניהולי". על העובדה שקיבל את ההזדמנות לבעוט את הפנדל המכריע אמר לוי: "מי שלא יכול להתמודד עם לחץ, קשה לו להיות שחקן. זה חלק מהמשחק. אני שמח במיוחד בשביל הקהל הזה, גם אם הוא הגיע וקילל אותנו, פשוט כואב להם. אני מקווה שנתנו להם את הדחיפה הקטנה כי אנחנו צריכים מהם את הדחיפה הגדולה".

השחקן המצטיין במגרש, קובי מויאל אמר: "החוסן המנטלי שלנו קצת יותר חזק. שחקנים הבינו סוף סוף איפה הם נמצאים. היה עכשיו אושר רגעי, וזה בשביל האוהדים האלה שסבלו כל כך הרבה". על ההמשך אמר מויאל: "נחגוג חמש דקות ואז נחשוב על המשחק החשוב במושבה בשבוע הבא".

בבית"ר ירושלים כעסו מאוד לאחר הניצחון על הדברים של הפועל חיפה, מהם משתמע שבית"ר קיבלה מתנה. "כדאי מאוד שיואב כץ והפועל חיפה יסתכלו קודם כל על עצמם", נמסר מבית"ר, "ולפני שהם מדברים על ספורטיביות שיסתכלו טוב מאוד על מה שהיה במשחק שלהם בסכנין בשבוע שעבר, משחק בו שבוע לפני כל אוהד כדורגל בארץ כבר העריך מה תהיה התוצאה".

"זה מאכזב מאוד", אמר מאמן עירוני קרית שמונה, רן בן שמעון, "אבל זה חלק מהחיים, צריך לדעת להתמודד גם עם זה וממשיכים הלאה. היה משחק חלש מאוד בלי קשר אלינו, למרות שהיינו שותפים לזה. היינו יכולים לשחק טוב יותר, ובסוף המציאו פנדל והפסדנו. הכדור נגע לשיר ביד, יכול להיות, אבל לא היה לידו אף שחקן, זה לא היה מסוכן ולא היו צריכים לשרוק. שיחקנו חלש. נלחמנו אבל זה לא מספיק, בטח לא מהמקום שאנחנו נמצאים בו. לא עשינו את זה היום והפסדנו".

בזמן פציעות: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את קרית שמונה

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully