וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "עשינו צעד משמעותי לפלייאוף העליון"

מאמן מכבי נתניה סימן את המטרות אחרי ה-1:3 על סכנין: "אם נגיע, נעשה חיים קשים לכולם". דורה: "חייבים לעשות סוויץ'"

מכבי נתניה שכל תוצאת זולת ניצחון הערב (שבת) על בני סכנין ככל הנראה תוציא אותה מהמירוץ לפלייאוף העליון, והגיבה בהתאם: הקבוצה של ראובן עטר ניצחה 1:3, עלתה למקום השישי, ולא פחות חשוב - הציגה יכולת טובה מאוד בין לבין.

"שיחקנו מצוין, היו שערים ממהלכים יפים מאוד שלנו", אמר ראובן עטר בסיום. "ראו רוח לחימה, מחויבות, הרבה מצבים טובים והרבה מצבי הבקעה. אני שמח, עשינו צעד משמעותי להשיג את המטרה שלנו - פלייאוף עליון - ובשבוע הבא זה משחק שיכול להכריע מבחינתנו", הוסיף המאמן על המפגש מול רמת השרון. "אני מעריך שנצטרך 43 נקודות כדי להגיע לשם. המטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף העליון אבל לא נסתפק בזה, אנחנו רוצים להגיע למיקום כמה שיותר גבוה. יש לנו את היכולת, ואם נצליח להגיע לפלייאוף העליון נעשה חיים קשים לכולם".

אחמד סבע המצוין, שהבקיע את שערו ה-16 העונה, אמר: "שיחקנו טוב, שלטנו בכל המשחק, הגענו להרבה הזדמנויות. כל מה שלא נכנס נגד ראשון לציון נכנס היום. אני מאמין ששלוש נקודות נוספות ישאירו אותנו בפלייאוף העליון". על אי זימונו לנבחרת, אמר החלוץ: "אני תמיד עושה את העבודה שלי ולמען הקבוצה. אני שמח שהצלחנו לעשות את העבודה שלנו ולנצח".

קובי דג'אני, שכבש גם הוא הערב עם בעיטה יפה, הוסיף: "לא הרגשתי טוב השבוע, אבל ידעתי שאבוא ואשחק בכל מצב. אנחנו רוצים להבטיח את מקומנו בפלייאוף ואז נשדרג את המטרות שלנו. גם בשבוע שעבר שיחקנו טוב, אבל לא הצלחנו לכבוש. אנחנו בתקופה טובה מאוד לאחרונה. אני חושב שאם אחמד סבע ימשיך ככה, צריך לזמן אותו לנבחרת".

מנגד, אמר המאמן המפסיד שלומי דורה: "פתחנו טוב את המשחק ובחצי השעה הראשונה הייתה שליטה שלנו. השער המרגיז נתן לנתניה יתרון במחצית השנייה והם עלו עם הרבה יותר ביטחון. ראינו את הקבוצה הרבה יותר נחושה, רוצה ולוחצת מביום שני אבל ניצול המצבים של נתניה היה פנטסטי. קיבלנו שערים שאסור לנו לספוג. בשבוע הבא יש לנו משחק חשוב מול הפועל פתח תקוה בבית ונהיה חייבים לעשות סוויץ'. בסך הכל הליגה צפופה וכל ניצחון משנה את כל המצב".

מכבי נתניה בוואלה! ספורט
בני סכנין בוואלה! ספורט
ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully