וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה לחצי הגמר בדלריי ביץ'

הטניסאי הישראלי רשם הישג מרשים בטורניר בארה"ב, כשניצח 4:6, 7:6, 0:6 את פיליפ קולשרייבר. רם וארליך הודחו בדובאי

דודי סלע, שירד השבוע למקום ה-75 בדירוג העולמי, המשיך הערב (שישי) את הטורניר המוצלח שלו בדלריי ביץ', כשהפתיע ברבע הגמר את פיליפ קולשרייבר הגרמני (32 בעולם) עם ניצחון 4:6, 7:6, 0:6. ההישג המרשים שלח את סלע לחצי גמר הטורניר מסבב ה-250 של ה-ATP, שם יפגוש את מרינקו מאטוסביץ' האוסטרי, שניצח בשלוש מערכות את ארנסט גולביס הלטבי.

המערכה הראשונה הייתה של סלע, שהגיש באחוזים גבוהים, רשם שני אייסים, הסתדר מול ההגשות של יריבו הגרמני וגם ניצל את אחת משש אפשרויות השבירה שלו כדי לנצח 4:6. במערכה השנייה הצליחו שני הטניסאים להשיג שבירות, ובמשחקון ה-11 סלע שבר פעם נוספת כדי להגיש לניצחון במשחק כולו. למרות שהוביל כבר 0:30, סלע נלחץ וקולשרייבר ניצל זאת כדי לצאת מהבור עם שבירה נגדית ולגרור את המערכה לשובר שוויון, בו ניצח הגרמני 4:7.

סלע לא נתן לפספוס הזה להשפיע עליו לקראת המערכה המכרעת, בה הציג טניס נהדר שהותיר את קולשרייבר חסר אונים. סלע שבר פעמיים, הוליך 0:5 וסגר עניין בסטייל על ההגשות של קולשרייבר עם 0:6 חלק. סלע בהחלט חוזר לעניינים בעזרת הטורניר בארצות הברית.

אנדי רם ויוני ארליך קיוו להשיג תואר יוקרתי בטורניר הזוגות בדובאי, אולם התקווה הזו נגוזה, כשהצמד הישראלי הבכיר הפסיד בחצי גמר הטורניר לפולנים מאריוש פירסטנברג ומרסין מטקובסקי, המדורגים 3 בטורניר, 6:4, 3:6, 10:4.

רם וארליך, שהרוויחו 25,720 דולרים בעצם העפלתם לרביעייה האחרונה, נשברו פעם אחת בלבד במערכה הראשונה וזה הספיק לפולנים כדי לעלות ליתרון. המערכה הבאה הייתה שייכת לרם וארליך, ששברו פעם אחת והשיגו ארבעה אייסים בדרך לשוויון. לצערם, במערכת הזהב, שמשוחקת עד עשר נקודות, הם לא עמדו בקצב ונוצחו בקלות לאחר שעה ו-16 דקות של טניס.

רוג'ר פדרר יפגוש את אנדי מארי בגמר בדובאי

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully