וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הביסה 0:4 את פאלרמו, רק תיקו ליובנטוס

הרוסונרי חגגו עם שלושער של זלאטן (שש דקות לערן זהבי) ופתחו פער של 3 נק' בפסגה לאחר 1:1 של הזברות עם קייבו

המירוץ הדו ראשי לעבר הסקודטו נמשך גם הערב (שבת) עם משחקיהן של שתי המוליכות בפתיחת המחזור ה-26. מילאן, שבמקום הראשון עם יתרון נקודה ומשחק עודף על פני יובנטוס, טיילה ל-0:4 ענק על פארלמו, כשזלאטן איברהימוביץ' כבש שלושער מצוין וטיאגו סילבה השלים את החגיגה. הגברת הזקנה עלתה לכר הדשא כשעתיים לאחר מכן, אך אכזבה, סיימה ב-1:1 בלבד מול קייבו ואיבדה שתי נקודות יקרות. הפער בפסגה עומד כעת על 3 נקודות לזכות הרוסונרי.

פאלרמו - מילאן 4:0

הרוסונרי ממשיכים להיות הקבוצה הלוהטת ביותר באיטליה ואחת החמות באירופה כולה. מילאן הביסה 0:4 ענק את פאלרמו בסיציליה ורשמה ניצחון ליגה שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. שלושער נהדר של זלאטן איברהימוביץ' ושער נוסף של טיאגו סילבה הגדילו את הפער של מילאן בפסגה לארבע נקודות, לפני המשחק של יובנטוס מול קייבו מאוחר יותר. פאלרמו, עם ערן זהבי שנכנס כמחליף בדקה ה-84, נותרה שמינית עם 34 נקודות.

הרוסונרי עלו ליתרון בדקה ה-21 כשרוביניו פרץ קדימה וניסה ליישר למרכז, הכדור אמנם יורט על ידי הגנת פאלרמו, אך מסירה רעה פגעה באחד משחקני מילאן וחזר לרוביניו, שהכניס מסירת עומק לזלאטן איברהימוביץ'. השבדי הנהדר לא צריך יותר מזה ובעט עם רגל שמאל טיל לחיבורים מ-12 מטר וקבע 0:1. השני של האלופה הגיע בדקה ה-31 כשמתפרצת נגמרה במסירה נוספת של רוביניו לאיברהימוביץ', שבעט נהדר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. השלישי של הפנומן השבדי הגיע בדקה ה-35 לאחר שאורבי עמנואלסון פרץ קדימה והשאיר לזלאטן איברהימוביץ', שבעט באומנות מ-22 מטר לפינה כדי לקבוע 0:3. בדקה ה-58 השלים טיאגו סילבה את החגיגה בנגיחה לאחר הגבהה של סטפן אל שעראווי.

יובנטוס - קייבו 1:1

הגברת הזקנה נחלצה בעור שיניה מהפסד ליגה ראשון כשהשיגה שוויון דרמטי ונהנתה מפסילת שער חוקי של מילאן ב-1:1 בסן סירו, אך הערב לא היה כבר אף אחד שיציל אותה מאיבוד נקודות ביתי שעלול להיות גורלי. הפער ממילאן צמח לשלוש נקודות, ובשבוע הבא פשוט אסור יהיה ליובנטוס לאבד נקודות נוספות בגנואה.

"מעכשיו כל משחק הוא הכרחי", אמר מגן יובה פאולו דה צ'לייה, ובדקה ה-18 הוא גם קיים, כשכדור חופשי של אנדראה פירלו ננגח על ידי ג'ורג'יו קייליני לקורה, ומקרוב המשיך דה צ'לייה פנימה כדי להעלות את המארחת ל-0:1. אלא שקייבו, שהגיעה למשחק עם שני נצחונות רצופים שהרחיקו אותה מהתחתית לא ויתרה, ובדקה ה-78 אף מצאה את השוויון. זה קרה כשבוקארי דראמה הימר על בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה שנהדפה על ידי לאונרדו בונוצ'י, הטעתה את ג'יג'י בופון ועשתה דרכה פנימה.

אנטוניו קונטה הכניס את אלסנדרו דל פיירו, אלא שגם הנסיך לא הצליח להושיע את הגברת הזקנה הערב, וכך גם בעיטה נפלאה של פירלו, שנהדפה בתוספת הזמן מהחיבורים על ידי סטפנו סורנטינו.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully