וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-הפועל ראשל"צ: "אנחנו קבוצה טובה יותר"

במלאבס בטוחים ביכולתם בקרב התחתית הגדול (ש', 19:00). אצל האורחת הבטיחו לשחקנים מענק של ארבע נק' אם ינצחו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל פתח תקוה לא ספגה בששת המשחקים האחרונים שלה מול הכתומים.

* חתיכת היסטוריה: השער האחרון שראשון לציון הבקיעה לרשת של הכחולים היה באוקטובר 2002 (שי הולצמן), כמעט עשור עבר מאז!

* עד העונה פתח תקוה השיגה חמישה ניצחונות ברציפות על ראשון ושמונה בעשרת המשחקים האחרונים.

* יניב לוזון כבש ארבעה שערים בקריירה מול ראשון. רק שני שחקנים כבשו יותר ממנו (חמישה): מנור חסן ומוטי קקון.

* להפועל ראשון לציון מאזן החוץ הגרוע בליגה, עם 15 אחוזי הצלחה מתחילת העונה. (תשעה הפסדים, שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד ב- 13 משחקים).

* שופט המשחק לירן ליאני מוליך את טבלת הכרטיסים הצהובים הנשלפים במשחק, עם ממוצע של 5.46 כרטיסים צהובים למשחק.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

"יש לחץ אטומי בשתי הקבוצות, לכולם ברור מה ההשלכות של הפסד או ניצחון. נלחץ את ראשון בכל פינה במגרש מהרגע הראשון, אנחנו קבוצה טובה יותר". כך אמרו בהפועל פתח תקוה לקראת המפגש החשוב, שעשוי להשפיע על עתידה של הקבוצה בליגה. בקבוצה מצפים למספר שיא של אוהדים שיגיעו למשחק. במכירה המוקדמת נחטפו למעלה מ-1,000 כרטיסים ובמועדון טוענים שאם מזג האוויר לא יהיה סוער מחר, יגיעו למעלה מ-4,000 אוהדים.

"הגימיק שנוצר סביב המשחק הוא שניצחון יוציא אותנו מהמקום האחרון בפעם ראשונה העונה. מוראלית, זה יעשה לשחקנים ולצוות הרגשה של שיפור, שינוי והתקדמות", אמר המנכ"ל אפי צפריר. "יש לנו את היכולת ואת הכישרון לנצח כל קבוצה בליגה הזאת. אמרתי לשחקנים: 'זה ה'מאני טיים' שלכם, אם נלחץ על הגז עד סוף העונה בליגה אפשר להישאר'". המאמן גילי לנדאו לא צפוי לשנות את ההרכב ביחס לזה שפתח מול אשדוד. הקשר יניב לוזון אמר לקראת המשחק: "יש לנו הזדמנות בלתי חוזרת להוכיח לליגה, ובעיקר לעצמנו, שאנחנו מסוגלים לצאת בשלב כזה מהמקום האחרון ולדחוף את הקבוצה קדימה. ניצחון על ראשון לציון, וכנראה שאפשר לדבר ברצינות על הישארות בליגה".

הפועל ראשון לציון:

הקבוצה סיימה את הכנותיה לקראת קרב התחתית הגורלי. בראשון לציון יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תחרוץ ככל הנראה את גורל המועדון לרדת לליגה השנייה וזאת עוד בטרם החלו משחקי הפלייאוף התחתון. המאמן אייל לחמן ייחסר שוב את השוער הפצוע אוהד כהן, כאשר שוער המשנה אבירן דלל, שהיה מצוין בשבוע שעבר מול נתניה, ימשיך לפתוח בין הקורות. החלוץ המולדבי, גאורגי אובסניקוב, שב אמש ארצה ממשחק נבחרתו נגד טוריקה והוא צפוי להיכלל בסגל, אם כי טרם ברור אם יפתח או ימתין על הספסל.

ללחמן יש עוד מספר התלבטויות בנוגע להרכב, בעיקר בעמדות המגינים, כאשר קובי מוסא וגיא אבנד מתחרים על העמדה הימנית ואילו גיא משפתי ועמירן שקלים מתחרים על העמדה המקבילה בשמאל. בקישור, מובטח מקומם של אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי ואסי בלדוט ועל חולצת ההרכב עוד מתחרים ריף מסיקה, דודו אברהם והילאל מוסא. בחוד אמורים לפתוח משה בן לולו ודיוויד גומז, אולם ייתכן שאובסניקוב יזכה למקום על חשבון אחד מהשניים. לחמן, חובב מושבע של הליגה הבלגית, הקרין לחניכיו תקציר ממשחקה של גנק נגד קלאב ברוז' מהשבוע החולף, כשהוא נותן דגשים על עמידה טקטית נכונה על המגרש. בהנהלת ראשון לציון ניסו להמריץ את השחקנים לקראת המשחק והבטיחו מענק כספי מוגדל של ארבע נקודות במקרה של ניצחון.

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: דומיניק וואסי

אחרי שביקרנו אותו במחזורים האחרונים, הקמרוני רק מעצים את התחושה שהוא לא מסוגל או לא יודע לנצל מה שכל חלוץ חולם עליו: הזדמנויות מול השער. משחק הראש וההתמצאות שלו ברחבה רק מוכיחים עד כמה דק הוא קו התפר שבין סקורר לחלוץ בינוני. ניצול שליש מהמצבים שאליהם הוא מגיע מול השער, זה הסיכוי האחרון של הפועל פתח תקוה להינצל מירידה. המעורבות שלו בהתקפה לא צריכה להוות בסיס למחמאות אחרי כל משחק, אלא להיות ברורה מאליה – כשמשחקים על חלוץ יחיד זאת התוצאה. העובדה שהוא הציל את הפועל פתח תקוה בכל פעם שהיא כמעט השאירה חותמת אחרונה בליגה, רק מגביר את רמת העניין סביבו לקראת המשחק.

הפועל ראשון לציון: דיוויד גומז

לפחות עד עכשיו, גומז מועמד לתואר אכזבת העונה של ראשון לציון. החלוץ שהיה מהברגים העיקריים בעונת העלייה של הקבוצה, מתקשה לשחזר את כושר ההבקעה מאשתקד. גומז כבש עד עכשיו רק חמישה שערים ובקבוצה מצפים ממנו להגדיל כעת את התפוקה בזמן שהכתומים נאבקים על חייהם בתחתית הליגה וכל משחק מעתה והלאה יהיה גורלי בכל הקשור למאבק ההישארות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה, אורי כהן, ג'ונתן אסוס, אייל שן, פביאן סטולר, יניב לוזון, גיא צרפתי, דומיניק וואסי.

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא (גיא אבנד), סטפן דיאק, גל ספיר, עמירן שקלים (גיא משפתי), אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, הילאל מוסא (דודו אברהם), אסי בלדוט, משה בן לולו (גאורגי אובסניקוב), דייויד גומז.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully