וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית מביכה בסנוקר: "הסינים בורים, הכל פה מסריח"

מארק אלן, מבכירי השחקנים, כתב בטוויטר דברים חמורים על התנאים בטורניר בסין: "ריח של חתולים מתים, התנאים זוועתיים"

תקרית מביכה מסעירה את עולם הסנוקר, שבדרך כלל נהנה מתדמית אליטיסטית וג'נטלמנית. בימים אלה נערכת אליפות סין הפתוחה, אחד שמונה טורנירי דירוג בסבב הסנוקר העולמי, ומארק אלן תיאר את התנאים בטורניר כ"זוועתיים" ואת הסינים כ"אנשים בורים".

זה התחיל כשהשחקן בן ה-26 כתב בטוויטר ש"נמצא חתול מת הבוקר. מישהו מתפלא שהמקום הזה מסריח? כנראה שיש פה חתולים מתים בכל העיר הזאת". לאחר מכן החריף את הדברים.

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שאלן מעורב בשערורייה. רק לאחרונה תקף בצורה חריפה את יו"ר התאחדות הסנוקר בארי הרן על המדיניות שלו, שלטענתו מדרדרת את הענף. הפעם הוא צפוי להיענש על הדברים.

"המקום הזה זוועתי", כתב אלן את הדברים המעליבים בטוויטר, "פשוט כואב לי איך הסנוקר מתעקש לקיים טורנירים באמצע שום מקום". בסוכנות הידיעות AP אף דווח שהוא כתב ש"זה מסע מהגיהינום. האנשים פה בורים. המקום מסריח. האולם מלא בזבל, השולחנות גרועים, האוכל מחריד. חוץ מזה אני אוהב את סין".

לאחר מכן הוא התנצל על הדברים. "היה ברור שהרבה אנשים יקפצו על העגלה של שנאת מארק אלן", אמר השחקן בן ה-26, "אולי קצת הגזמתי. לא כל הסינים בורים. מאחורי שאר הדברים אני עומד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully