וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב הודחה מגביע האתגר

הצהובים הפסידו 3:1 (25:20, 25:21, 18:25, 25:16) לקונסטנצה הרומנית בשלב רבע הגמר וסיימו את דרכם באירופה

הדאבליסטית של הכדורעף הישראלי בארבע השנים האחרונות, מכבי תל אביב, עשתה העונה קפיצת מדרגה משמעותית גם באירופה ולאחר מספר ניסיונות לאורך השנים האחרונות היא הגיעה עד לרבע גמר גביע האתגר.

היום (חמישי) היא גם נעצרה שם, עם הפסד 3:1 (25:20, 25:21, 18:25, 25:16) תוך 1:42 דקות בהדר יוסף לקונסטנצה הרומנית, שהצטרף להפסד ברומניה בשבוע שעבר וכאמור, הוביל לסיום דרכם של הצהובים באירופה. מכבי ידעה שניצחון ישלח את ההתמודדות למערכת זהב, אבל ברוב שלבי המשחק היא לא היוותה יריב אמיתי לרומנים החזקים. הצהובים סוגרים עונה היסטורית במעפל האירופי וינסו לפחות לשחזר את ההישג בעונה הבאה, אם לא לשפר אותו. בינתיים יתרכזו זוהר בר נצר ושחקניו במשימות המקומיות ובניסיון לשמור על צמד התארים שלהם.

הרומנים הבהירו כבר מהנקודה הראשונה שהם ממש לא מתכוונים לוותר על אף נקודה, הציגו הגנה מעולה ועלו ל-6:8, מה שגרם לזוהר בר נצר להזעיק פסק זמן ראשון. אלא שגם זה לא עזר וקונסטנצה, ממש כמו במשחק הראשון, המשיכה לשלוט במרכז הרשת וברחה ל-7:12. עד לסיום המערכה, מאיו פירק את מכבי בהנחתות וחסימות שהיא פשוט לא יכולה להתמודד איתן והצהובים עוד התקרבו למינוס שלוש בלבד, אבל יותר מדי טעויות נתנו לאורחים ניצחון קליל במערכה הראשונה, 20:25.

פתיחת המערכה הבאה הייתה המשך ישיר של זו הקודמת, כשמכבי שוב רואה את הרומנים בורחים לאט לאט ועולים ל-6:9. בנקודה זו הצהובים הבינו שהמשחק בורח סופית והשוו ל-11:11. המשחק המשיך להיות צמוד, אבל קונסטנצה זכתה בכל הנקודות הקטנות והחשובות ולפני שמכבי הבינה מה קורה זה היא שוב מצאה את עצמה בפיגור ארבע, 16:20 לרומנים. משם זה נמשך עד לעוד ניצחון רומני, 21:25 ומכבי נראתה אובדת עצות.

הצהובים עלו למערכה השלישית בתקווה להישאר במשחק ופתחו היטב עם יתרון 3:5, שהפך מהר מאוד לפלוס חמש, הכי גדול של הצהובים במשחק. ההתעוררות הצהובה נמשכה ובלוק גדול של עומר דננברג קבע 9:16. הצהובים נראו נהדר, הרימו כדורים אבודים מהרצפה וסרב איום של הרומנים סגר את המערכה השלישית עם 18:25 נפלא למכבי.

המארחים לא נעצרו ועלו בטירוף גם למערכה הבאה, עם 1:4 מהיר ופסק זמן רומני בהול. הם חזרו ממנו מצוין והשוו מיד ל-6:6 בשל רצף טעויות בצהוב. מכבי המשיכה להתעייף וקונסטנצה ניצלה זאת לבריחה מכריעה ויתרון 9:13. דננברג סידר עוד בלוק ענק, אבל הרומנים לא נרדמו, מכבי התפרקה לקראת הסיום והאורחים ניצחו 16:25 במערכה הרביעית וניצחון 1:3 במשחק ובהתמודדות כולה, בדרך לחצי הגמר.

זוהר בר נצר אמר בסיום: "אין לי מה להגיד, הקבוצה השנייה למראית עין היא אפורה, אבל היא באה ועשתה לנו בית ספר. מצאו לנו את נקודת התורפה וכל הכבוד להם. אנחנו צריכים ללמוד מזה לעתיד. הדברים מסביב אולי קצת השפיעו יותר מדי. יש ימים בהם לא הולך לשחקנים. זה קורה, עשינו קצת שטויות. האמנתי שאפשר לחזור וחבל לי, אבל השחקנים נלחמו ורצו מאוד וזה מה שחשוב. זה לא הזמן לסכם, אבל היום אנחנו מאוכזבים כי חשבנו שאפשר לעבור".

המוסר ניקו אפרון הוסיף: "אין לנו שום דבר להתלונן עליו. ניסינו לנצח, אבל זה לא הצליח. אני מקווה שנמשיך להשתפר" והקפטן עומר רובינשטיין סיכם: "הקהל נתן הצגה, עשינו היסטוריה, אסור לשכוח את זה. צריך לשאוף יותר גבוה, אבל גם זה יגיע".

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully