וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה 1:2 את מיינץ, הפסד לבאיירן

האלופה הגדילה את הפער בפסגה לשבע, לאחר שהבווארים הפסידו 2:0 בלברקוזן. לאוטרן אחרונה אחרי 0:0 עם וולפסבורג

בניגוד למה שהתרגלנו, המחזור בבונדסליגה החל רק ביום שבת, אבל אחרי אמצע השבוע שכלל את משחקי הנבחרות, קיבלנו משחק משובח בו באיירן מינכן, שקיוותה להמשיך את היכולת מול שאלקה כדי להמשיך ולאיים על דורטמונד, נוצחה על ידי לברקוזן, שמקווה להדביק את הצמרת, 2:0. שטפן קיסלינג וקארים בלראבי הרחיקו את הבווארים מהמטרה האמיתית לגנוב לדורטמונד את האליפות. כך זה יהיה לה קשה במיוחד, בטח אחרי שהקבוצה של יורגן קלופ ניצחה 1:2 את מיינץ.

שאלקה כנראה הרימה ידיים בכל מה שקשור לפנטזיות על אליפות, והיא נוצחה 2:1 על ידי פרייבורג, שעבורה זה ניצחון קריטי להמשך מאבקי התחתית. קייזרסלאוטרן, ללא איתי שכטר הפצוע, סיימה רק ב-0:0 מול וולפסבורג, אבל הרגע היפה במשחק היה כשאוהדי לאוטרן הניפו את דגלי ישראל ביציע.

לברקוזן - באיירן מינכן 0:2

דווקא אחרי שרוו קצת נחת בשבוע שעבר וניצחו 0:2 את שאלקה, שחקני באיירן מינכן חזרו לחוסר היציבות שאפיינה אותם בשבועות האחרונים, וירדו מנוצחים בקרב הצמרת המסקרן. הבווארים מפספסים בכך הזדמנות לשמור על קירבה לשוורצגלבה של יורגן קלופ, כשלברקוזן, שהגיעה לאחר שני ניצחונות ליגה ברציפות, ממשיכה לדהור קדימה כדי לחלום על מקום בליגת האלופות.

באיירן, שפתחה ללא פרנק ריברי המצוין שנפצע במשחק הידידות השבוע של גרמניה אבל נמצא בכושר מצוין, עלה לחצי השעה האחרונה, אבל גם הוא לא הצליח לשנות הרבה את מצבה של באיירן. בדקה ה-58 אריאן רובן הגיע להזדמנות מצוינת כשקיבל כדור מטוני קרוס וסיים עם בעיטה שנעצרה אצל ברנד לנו. בדקה ה-67 שטפן קיסלינג קיבל כדור רוחב מגונסאלו קסטרו, אבל נוייר עם הדיפה מצוינת השאיר את התוצאה בעינה.

עשר דקות לסיום הוכרע המשחק כשארן דרדיוק הגיע לכדור כמעט אבוד והשאיר אותו לקיסלינג, שדחק מקרוב פנימה. בדקה ה-90 זה הסתיים עם מתפרצת ענקית של המארחים כשקסטרו מצא את קארים בלראבי, שסגר את הסיפור עם השני. אגב, במהלך המשחק נרשמה תקרית אלימה בין תומאס מולר לג'רום בואטנג, שקרוב לוודאי תעסיק את כל התקשורת הגרמנית בשבוע הקרוב.

פרייבורג - שאלקה 1:2

הרויאל בלוז מקווים להגיע בשנה הבאה לליגת האלופות, אבל שוב שמטו נקודות חשובות והשלימו הפסד שני ברציפות, כששבוע אחרי שנוצחו על ידי באיירן מינכן, הם סיפקו נקודות חשובות למאבקי התחתית של פרייבורג. היריבה שהובסה בשבוע שעבר 4:1 על ידי שטוטגרט והתייצבה למשחק אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, הפתיעה עם שער יתרון של סבסטיאן פרייס (18) ובדקה ה-66 היא זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים אותו הבקיע דניאל קאליגיורי. שאלקה, ששיחקה ללא יאן קלאס הונטלאר שנפצע השבוע במשחקה של נבחרת הולנד, הצליחה רק לצמק 18 דקות לסיום עם שער של טמו פוקי, ולמרות השליטה שלה במגרש, זה לא הספיק. שאלקה סיימה בעשרה שחקנים אחרי שקיריאקוס פפאדופולוס הורחק ארבע דקות לסיום.

קייזרסלאוטרן - וולפסבורג 0:0

המשבר של השדים האדומים נמשך, כשהיום הם רשמו משחק ליגה 14 ברציפות ללא ניצחון ששולח אותם למקום האחרון בטבלה. לאוטרן, שהתעסקה השבוע בפרשת הקריאות הגזעניות נגד איתי שכטר, חסרה את החלוץ הישראלי גם השבוע בגלל פציעה, ובהיעדרו החלק ההתקפי היה נרפה. קבוצתו של פליקס מגאת, שהפסידה 2:1 בבית להופנהיים במחזור האחרון, מתחילה להתקרב לחלק התחתון ולהסתבך במאבקי התחתית. לשמחתו של שכטר, הוא זכה להרבה אהדה בקהל עם הנפת דגלי ישראל ביציע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

דורטמונד - מיינץ 1:2

תנו כבוד לאלופה. היוצאת וכפי שזה נראה כרגע, גם הנכנסת. דורטמונד ניצחה 1:2 את מיינץ בבית בזכות שערים של קובה בלאשצ'יקובסקי ושינג'י קגוואה. מוחמד זידאן, שמושאל מהגלבה-שוורצה למיינץ, איזן זמנית. הקבוצה של יורגן קלופ שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-55 והיא רחוקה כבר שבע נקודות מבאיירן מינכן השנייה. מנשנגלדבאך, שתשחק מחר מול נירנברג, תוכל לצמק את הפער לחמש. אגב, לדורטמונד זה גם היה ניצחון שמיני ברציפות ומשחק 18 ברציפות ללא הפסד.

האלופה עלתה ליתרון בדקה ה-26 כשמסירת עומק מצאה את שינג'י קגוואה, שניסה לבעוט אך נבלם. הכדור חזר לקובה בלאשצ'יקובסקי, שבעט מ-16 מטר כדור אדיר לחיבורים וקבע 0:1 גדול. הקבוצה של תומאס טוכל הצליחה לאזן בדקה ה-74 עם שער של מוחמד זידאן לאחר בישול של אדם שלאי. החלוץ המצרי, שהושאל מדורטמונד בינואר, שבר שיא כשהפך לשחקן הראשון בגרמניה אי פעם שעובר קבוצה בינואר ומצליח לכבוש בכל אחד מחמשת המשחקים הראשונים בקבוצתו החדשה. אפילו זה לא הרשים את האלופה, שכבשה את השני בדקה ה-77 כשהפעם זה היה שינג'י קגוואה, לאחר בישול של לוקאש פישצ'ק.

משחקים נוספים:

האנובר - אוגסבורג 2:2
להאנובר: קארים האגי 33, מאמה בירם דיוף 69; לאוגסבורג: אקסל בלינגהאוזן 12, יאן קאלסן בראקר 89 (פנדל)

המבורג - שטוטגרט 4:0
לשטוטגרט: ודאד איבישביץ' 23, זדרבקו קוזמנוביץ' 31 (פנדל), 47 (פנדל), מרטין הארניק 90

הרטה ברלין - ורדר ברמן 0:1
להרטה ברלין: ניקיטה רוקביטסיה 62

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully