וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: ברק בדש עלול להחמיץ את בית"ר ירושלים

חלוץ המוליכה חש מתיחות ברגלו וייאלץ לקבל מנוחה: "מי שאומר שזה משחק קל לא מבין בכדורגל. זה מסוכן מאוד"

בעירוני קרית שמונה התאמנו היום (חמישי) לראשונה השבוע בהרכב מלא, לאחר שארבעה משחקני הקבוצה ששהו עם הנבחרת שבו לאימונים, ובכך בעצם מוליכת הטבלה הגבירה את קצב ההכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. אמש ערכו את הופעת הבכורה שלהם בנבחרת המגן אלעד גבאי והבלם שיר צדק, ובתחילת האימון היום מאמן הקבוצה רן בן שמעון בירך את השחקנים שנטלו חלק במשחק ואף את אלה שזומנו ואמר להם כי הוא גאה בהם מאד על הייצוג.

בן שמעון ייאלץ להסתדר ללא הבלם איתן טיבי, שמתח את השריר כבר באימוני הנבחרת ויקבל מנוחה. בנוסף, גם החלוץ ברק בדש חש אמש מתיחות ברגלו בדיוק במקום הפציעה ממנה שב לפני כחודש וחצי, והוא ייאלץ ככל הנראה לקבל מנוחה ולעבור טיפולים על מנת לא להחמיר את המצב ולהגיע להחלמה מלאה של האזור.

על אף שלא ייטול חלק במשחק הליגה הקרוב, התייחס החלוץ למשחק שצפוי להם מול בית"ר: "זה נכון שאנחנו נמצאים במומנטום חיובי והם שלילי אבל מי שאומר שזה משחק קל לא מבין בכדורגל. בית"ר ירושלים בטדי, כשהיא נמצאת מתחת לקו האדום, זה מסוכן מאוד. בית"ר היא לא סתם קבוצה, זה מועדון עם מסורת והמון קהל שדוחף אותה, אני מאמין שיגיעו לא מעט אוהדים לטדי כדי לדחוף את הקבוצה. יהיה לא פשוט".

מעבר לכך, בדש דאג להתייחס לפרסומים על התעניינות קבוצות מגרמניה לגביו לעונה הבאה ואמר: "זה חלום של כל שחקן להגיע לאירופה, בטח ובטח למדינה כמו גרמניה, אבל כרגע אני לא חושב על זה בכלל. ברור שאם זה יצא לפועל, זה יכול לשדרג אותי משמעותית.

"שמעתי על עוד קבוצות גדולות מליגת העל שמגלות התעניינות, אבל אני נמצא בקבוצה הכי טובה בארץ. בסוף העונה אפגש עם איזי שירצקי, שגם הוא שומע את הפרסומים השונים, אנחנו נדבר ונחליט לגבי ההמשך. בכל מקרה, אני לא אמהר לעזוב את קרית שמונה כי מצאתי פה בית חם. רק אם תבוא הצעה שבאמת יהיה קשה לסרב לה אז נשקול את הדברים. כרגע יש עוד זמן לעונה הבאה ואני לא מתעסק בזה".

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully