וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: רוג'ר פדרר, נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי בחצי הגמר

המדורג 1 בעולם ניצח 1:6, 6:7 (6) את טיפסרביץ' וישחק מול מארי, שניצח 3:6, 5:7 את ברדיך. פדרר ניצח 3:6, 4:6 את יוז'ני

טורניר דובאי מסבב ה-500 של ה-ATP הולך ומתחמם והיום (חמישי) נערכים משחקי רבע הגמר, שמתחילים להציב רף גבוה בפני המדורגים גבוה. רוג'ר פדרר, המדורג שלישי בעולם ושני בטורניר, ואנדי מארי הרביעי בעולם ושלישי בטורניר, הצליחו לטפס לחצי הגמר מבלי לשמוט מערכה. הבריטי, אגב, ישחק מול נובאק דג'וקוביץ' בשחזור חצי גמר אליפות אוסטרליה, בסיבוב הבא. RF ישחק מול חואן מרטין דל פוטרו בחצי הגמר.

נובאק דג'וקוביץ' הצליח לעשות את העבודה שלו בצורה מצוינת, כשניצח את בן ארצו ינקו טיפסרביץ' (9 בעולם) 1:6, 6:7 (6) אחרי שעה ו-36 דקות. הסרבי, המדורג ראשון בעולם שחולם על זכייה רביעית ברציפות בטורניר דובאי היוקרתי, השיג שבעה אייסים ולא נשבר אפילו פעם אחת לאורך כל ההתמודדות. הוא בהחלט נראה מצוין.

בחצי הגמר ישחק נולה מול המדורג מספר 4 בטורניר אנדי מארי הבטיח את מקומו בחצי הגמר עם ניצחון מרשים על תומאס ברדיך 3:6, 5:7. הצ'כי שניצח עד היום בשלושה מארבעת המפגשים שלו עם מארי, נשבר כבר במשחקון השני ומכאן מארי המשיך לניצחון 3:6 במערכה הראשונה שנמשכה 42 דקות.

המערכה השנייה הייתה דו קרב של שבירות, כאשר הצ'כי השיג שתיים ומארי השיג את השבירה השלישית שלו במערכה במשחקון ה-11, שהביא בסופו של דבר להכרעה. עבור מארי זה הניצחון הראשון על ברדיך מזה שבע שנים, והוא יופיע בפעם השלישית השנה במעמד חצי הגמר, כשהמאזן שלו עולה ל-1:3. בשלב הבא יפגוש הסקוטי את נובאק דג'וקוביץ' או ינקו טיפסרביץ'.

רוג'ר פדרר, שנראה מצוין עד כה בטורניר ולא שמט עוד מערכה עד כה, ניצח בצורה מרשימה מאוד 3:6, 4:6 את מיכאיל יוז'ני הרוסי (34 בעולם) לאחר שעה ו-9 דקות. בכך, שיפר RF את המאזן שלו מול הרוסי ל-0:12 בקריירה. השוויצרי, שהגיש חמישה אייסים ולא ביצע אפילו שגיאה כפולה אחת, השיג שתי שבירות מ-11 ניסיונות במהלך המשחק ולא התמודד אפילו מול ניסיון שבירה אחד במהלך כל המשחק.

בסיבוב הבא יפגוש פדרר את טניסאי נוסף שנמצא בכושר נהדר בדמותו של חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (10 בעולם). דלפו, שהפסיד בגמר רוטרדם לרוג'ר פדרר וזכה במארסיי, הצליח להביס 6:7 (1), 2:6 את ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי, המדורג במקום החמישי בעולם לאחר שעה וחצי של טניס מרשים במיוחד. דל פוטרו דייק ב-72 מאחוזי ההגשה הראשונים שלו והשיג שתי שבירות בארבעה ניסיונות.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully