וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלריי ביץ': דודי סלע עלה לרבע הגמר

המדורג 75 בעולם ניצח 4:6, 4:6 את ירקו ניימינן הפיני (43), וישחק מול פיליפ קולשרייבר, המדורג במקום ה-32 בעולם

אחרי תקופה לא קלה שעבר, דודי סלע מתחיל סוף סוף להיכנס למומנטום. הישראלי, שירד השבוע למקום ה-75 בעולם, ניצח 4:6, 4:6 את ירקו ניימינן (43 בעולם) ועלה לרבע גמר טורניר דלריי ביץ' מסבב ה-250 של ה-ATP. בסיבוב הבא ישחק סלע מול פיליפ קולשרייבר הגרמני (32), שהביס בקלות 2:6, 2:6 את איבן דודיג הקרואטי (57).

הישראלי נראה טוב יותר מיריבו הוותיק, שהירבה לבצע טעויות לא אופייניות, והצליח להשיג שלוש שבירות לעומת אחת בלבד של יריבו. אמנם סלע דייק ב-58 אחוזים בלבד בהגשה הראשונה, אך גם ניימינן לא הבריק בהגשות שלו (61 אחוזי דיוק בהגשה ראשונה) והישראלי ניצל את זה כדי להעניש אותו עם החזרות אגרסיביות להגשות שניות. אגב, סלע איזן את מאזן המפגשים בין השניים ועכשיו זה עומד על 1:1.

אגב, במצב של 4:4 במשחקונים במערכה השנייה הייתה לסלע הזדמנות לזכות בנקודה עם הנחתה קלה כשניימינן כבר התיישב על רכב שנמצא בסמוך למגרש, אך הישראלי החטיא חבטה קלה מאוד. לאחר מכן, הוא התלוצץ על כך עם הקהל כשאמר בראיון על המגרש: "אם הייתי מפסיד במשחק אחרי השטות הזו, זה היה כואב מאוד ולא יודע מה הייתי עושה לעצמי".

רם וארליך ניצחו בדובאי

אנדי רם ויוני ארליך ממשיכים לעשות חיל באיחוד האמירויות. הצמד הישראלי שמשתתף השבוע בטורניר דובאי (פרסים בסך 1.7 מיליון דולר) העפיל היום (חמישי) לחצי הגמר אחרי ניצחון קל על רוברט לינדשטאד השבדי והוריה טקאו הרומני 1:6, 2:6 תוך 57 דקות בלבד.

עבור רם וארליך מדובר בהישג מצוין והמשך ישיר ליכולת שסידרה להם מקום בגמר טורניר שנאי בתחילת השנה ולחצי הגמר בטורניר זאגרב, וכעת הם רחוקים שני משחקים מזכייה ראשונה בתואר העונה. התואר האחרון שלהם הושג בחודש אוגוסט האחרון אז הם זכו בטורניר ווינסטון סיילם.

את המשחק סיים הצמד הישראלי עם שתי שבירות מחמש אפשרויות, בעוד שיריביהם לא הצליחו לנצל את נקודת השבירה היחידה שהייתה להם. מעבר לכך, רם וארליך זכו ב-80 אחוז מהנקודות בהגשה הראשונה לעומת 67 אחוז של לינדשטאד וטקאו.

בשלב הבא יפגשו רם וארליך את המנצחים בהתמודדות בין מריוש פירסטנברג ומרסין מטקובסקי הפולנים למיכאל קולמאן הגרמני וסרגיי סטאחובסקי האוקראיני. בעצם הניצחון, הישראלים הבטיחו לעצמם 180 נקודות דירוג וסכום נכבד של 25,720 דולר.

* גם אמיר ויינטרוב עושה חיל וניצח 3:6, 2:6 את חוסה רובין סטאטהאם מניו זילנד, המדורג במקום ה-555 בעולם, בטורניר הצ'לנג'ר בסינגפור. ויינטרוב יפגוש ברבע הגמר את דנאי אודומצ'וקה התאילנדי, המדורג במקום ה-177.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully