וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "ידעתי שזה יגיע ואני אכבוש"

הארגנטינאי מרוצה מהשלושער שכבש נגד שוויץ: "זה ניצחון טוב שיאפשר לנו לעבוד בשקט". סאבלה: "הנוכחות שלו היא ברכה"

כל מי שדיבר על כך שליאונל מסי לא מופיע למשחקי ארגנטינה, קיבל אתמול (רביעי) תשובה מצידו של כוכב ברצלונה במשחק הידידות נגד שוויץ עם השלושער שהוא הבקיע ב-1:3 בברן. ארגנטינה ממשיכה להתכונן לקראת המשחקים הביתיים במוקדמות הגביע העולמי מול אקוודור ופרגוואי בחודש יוני, ומסי כבש לראשונה בנבחרת מאז חודש יוני כשאולי בכך הוא ישתיק מעט את הביקורות שמושמעות נגדו.

"היו לי הרבה משחקים שבהם לא הבקעתי שערים", אמר ליאונל מסי בסיום. "אבל ידעתי שזה יגיע. אני שמח מאוד. הדבר החשוב הוא שהנבחרת נבנית ומתחזקת. יש לנו הרבה דברים לשפר, אבל זה ניצחון טוב כדי לעבוד בשקט". לקראת המשחק מול אקוודור, אמר הכוכב: "זה משחק חשוב ואנחנו צריכים לשנות את הדימוי שנוצר לנו במשחק נגד בולביה, שלוש הנקודות במשחק הזה יהיו חשובות מאוד".

מאמן הנבחרת אלחנדו סאבלה התייחס ליכולתו של הכוכב, ואמר: "בגביע העולמי, למרות שהוא לא כבש, הוא היה המנהיג של הנבחרת במשחק ההתקפה. הנוכחות שלו בנבחרת היא ברכה, כולנו צריכים לדאוג לו. מסי כמעט תמיד משחק טוב. לאחרונה יש לו הופעות טובות בנבחרת". על ההופעה של הנבחרת עצמה אמר סאבלה: "בסך הכל אני מרוצה מאוד מההופעה. בהתקפה הייתי מרוצה מאוד מכיוון שעשינו עבודה טובה. בהגנה לא סבלנו יותר מדי".

ארגנטינה ניצחה 1:3 את שוויץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully