וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אנחנו יכולים לזכות ביורו"

הכוכב לא מתרגש מה-0:0 של פורטוגל נגד פולין. גם פראנדלי אופטימי אחרי הפסד איטליה לארה"ב: "יהיה לנו טורניר מצוין"

פורטוגל לא ממש הצליחה להוכיח אתמול (רביעי) שאפשר לסמן אותה כמועמדת רצינית לזכות בטורניר. אמנם מדובר רק במשחק ידידות מול מארחת הטורניר פולין, אבל 90 דקות מאכזבות באיצטדיון החדש בוורשה הסתיימו ב-0:0 של יריבתה של נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות הגביע העולמי.

בסיום המשחק התייחס כריסטיאנו רונאלדו לשאיפות של הנבחרת שלו הקיץ: "אנחנו חייבים שתהיה לנו אמביציה, גם בכדורגל וגם בחיים, להיות תמיד הטובים ביותר. אנחנו נגיע ליורו עם מטרה לזכות. אנחנו יודעים שזה יהיה קשה, אבל אנחנו צריכים לחשוב הגיונית. שלב הבתים יהיה קשה, אבל אין דבר שהוא בלתי אפשרי.

"אנחנו צריכים להאמין שאנחנו יכולים לנצח", המשיך חלוצה של ריאל. "המטרה היא אפשרית, אבל אנחנו חייבים להישאר עם הרגליים על הקרקע. אני מקווה שאנשים יגיעו לאיצטדיונים ויתמכו בנו, כפי שהיה ב-2004, יניפו שלטים בבתים, ישירו שירים ויעודדו אותנו. כולנו נמצאים באותו צד".

פראנדלי: "יהיה לנו טורניר מצוין"

ואם מדברים על מאכזבות, נבחרת אחרת שמצפים ממנה להגיע עד הסוף היא איטליה, שהפסידה אתמול 1:0 לארצות הברית משער שהבקיע קלינט דמפסי בדקה ה-55. ההפסד בגנואה היה גם ההפסד הראשון של האזורי לארצות הברית אי פעם.

למרות זאת, צ'זארה פראנדלי שפע אופטימיות בסיום, ואמר: "לא הגיע לנו להפסיד, אבל עם ההתלהבות הזו תהיה לנו אליפות אירופה נהדרת מכיוון שהייתי מרוצה מהסגל. כמובן שלשחק בכל שלושה חודשים זה קשה, אך אני משוכנע שיהיה לנו טורניר יורו 2012 מצוין". פראנדלי התייחס גם לביקורות בעקבות שילובם של סבסטיאן ג'ובינקו ופאביו בוריני בהרכב, ואמר: "ג'ובינקו? הוא עשה דברים טובים והיה מסוכן באחד על אחד. לבוריני יש נחישות מבחינה אישית והרבה יותר".

סולדאדו: "חלום לחזור לסגל הנבחרת"

אחרי שפרננדו טורס נופה מסגל נבחרת ספרד, מתברר שאלופת העולם מסוגלת לספק תוצאות מצוינות בעקבות שני משחקים רצופים שבהם לא ניצחה (2:2 מול קוסטה ריקה והפסד 1:0 לאנגליה). רוברטו סולדאדו שנכנס כמחליף בהפסקה כבש שלושער ב-0:5 הגדול על ונצואלה, ויחד עם שערים של אנדרס אינייסטה ודויד סילבה קיבלנו חגיגת כדורגל גדולה.

רוברטו סולדאדו כמובן היה מרוצה בסיום, ואמר: "זה חלום לחזור לסגל הנבחרת. השערים היו במחצית השנייה, והבקעתי אחרי שהמשחק היה יותר פתוח וההגנות נפתחו. עדיין יש שלושה חודשים עד האליפות והכל יכול לקרות".

סקוט פארקר: "נחישות ואומץ לא יספיקו לזכות בטורניר"

איך הסתיימו משחקי ההכנה אתמול?

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully