וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: וורן קרטר חתם עד סוף העונה

1.3.2012 / 9:30

הפורוורד ששיחק בעבר בגלבוע/גליל יחזק את הקו הקדמי של הצהובים. יו"ר הקבוצה: "הוא שחקן אתלטי שיתרום לנו מאוד"

ברק נתניה החתימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הפורוורד האמריקאי וורן קרטר (26, 2.06 מ') עד לסיום העונה. קרטר ששיחק בעבר בהפועל גלבוע/גליל עליון יצטרף ויחזק את הקו הקדמי של הצהובים. קרטר הוא בוגר מכללת אילינוי בארצות הברית, משם הגיע גם בריאן רנדל, שם שיחק ארבע שנים (2003-2007) כפאוור פורוורד.

נתניה סבלה בתחילת העונה מחוסר מזל וממכת פציעות קשה של שניים מהשחקנים הבולטים בסגל. לאורך כל העונה, ניסתה הנהלת המועדון והצוות המקצועי להגיב לשינויים הרבים שנכפו על סגל הקבוצה. הרכז ג'רום רנדל עזב לטובת ניסיון קצר ב-NBA והפורוורד ליאור חכמון קרע את הצולבת במשחק החוץ מול בני השרון. הזר המצויין כריסטיאן בארנס נפצע בחימום משחק החוץ באשקלון, קרע את גיד הברך וסיים גם הוא את העונה. השניים האחרונים עוברים כעת הליך של שיקום והחלמה.

הבעלים ויושב ראש הקבוצה צביקה ליבר: "למרות שאנו לקראת סוף העונה ואין ירידות, החלטנו לחזק את הקבוצה וצירפנו הלילה את וורן קרטר לסגל. התחלנו את השנה עם תכניות ושאיפות אך לצערי הרב, הפציעות של ליאור וכריסטיאן שיבשו לנו התכניות והצוות המקצועי נדרש לשנות ולתקן תוך כדי תנועה. קרטר כבר שיחק בישראל והוא מכיר את הליגה. מדובר בשחקן אתלטי וחזק שיתרום לנו מאוד ".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully