וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "מרוצה שלא עזבנו את המשחק גם בפיגור"

29.2.2012 / 21:00

במאמן התייחס לפסד לאוקראינה. בניון: ”לאט לאט נבין את השיטה של אלי”, מליקסון: "לא חושב שאני צריך להיות המנהיג"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לא כך רצה אלי גוטמן לפתוח את הקדנציה שלו כמאמן נבחרת ישראל. השחקנים בלבן נכנעו הערב (רביעי) 3:2 לנבחרת אוקראינה במשחק ידידות באצטדיון המושבה בפתח תקוה והם ינסו לשפר הופעתם במשחקים הבאים. אוקראינה כבר הובילה 0:2 אחרי טעויות בהגנה של רמי גרשון ויובל שפונגין, שנוצלו על ידי אולג גוסב (17, פנדל) וייבגני קונופליאנקה (45). ישראל חזרה עם פנדל של תומר חמד (55), אוקראינה הבקיעה את השלישי מרגלי אנדריי ירמולנקו (61), ובן שהר הצליח רק לצמק (64). ב-20 במאי תצא הנבחרת למחנה בן שבועיים באוסטריה, שם תתמודד מול צ'כיה וגרמניה.

בניון: "ראיתם את התחרות שיש בחלק ההתקפי"

בסיום המשחק סיכם אלי גוטמן את ההתמודדות, ואמר: "פתחנו את המשחק לא טוב, לא השתחררנו מהלחץ של האוקראינים. היינו צריכים להניע כדור בנגיעה, אולי שתיים. היו שגיאות בהגנה, והנה לכם 0:2. חצי הכוס המלאה שלי הוא שהנבחרת לא עוזבת את המשחק, לא משנה מה. לא היינו רחוקים מלהשוות. במחצית הראשונה לא נפתחו פערים, ובפערים האלה נכנסו שחקנים חכמים של אוקראינה ועשו צרות".

המאמן התייחס לשינוי במחצית השנייה, ואמר: "במחצית השנייה השתפרנו, ביקשתי מטל בן חיים לצאת קצת קדימה והוא שיחק קרוב למחצית המגרש. בגדול אני לא מופתע מהיכולת של השגרירים, כי אני יודע בדיוק באיזה כושר הם נמצאים. מה שחשוב הוא איך הם ייכנסו עכשיו למבנה הקבוצתי. יש לנו מספיק זמן עד לקמפיין מוקדמות המונדיאל, ואני אלך לישון עם הדיסק של המשחק הזה. אין ספק שמהמשחק הזה אקח תובנות להמשך הדרך". על יכולתו של מאור מליקסון, אמר המאמן: "אמרתי לכם מי זה מאור מליקסון, ראיתי אותו במשחקים יותר טובים, כמו מול ליאז'. אין סיבה שהוא לא ייתן את אותן יכולות בכל משחק".

יוסי בניון, ששיחק במחצית הראשונה והוחלף בפתיחת המחצית השנייה, הסביר את החולשה של הנבחרת בפתיחת המשחק: "במחצית הראשונה ממש לא נכנסו טוב למשחק, לא הנענו את הכדור כמו שניסינו. זה לא תירוץ, אבל מזג האוויר היה קשה. ניסינו כמה שיכולנו, לצערנו עשינו טעויות וזה חלק מהמשחק".

על ההמשך הוסיף הקפטן: "לשמחתי במחצית השנייה מזג האוויר קצת נרגע, חמד, שהר וזהבי נכנסו ואפשר היה להניע את הכדור. במחצית השנייה נראינו הרבה יותר טוב, ובשביל זה יש משחקי ידידות - ללמוד מטעויות ולהשתפר. יש פה שחקנים מוכשרים, ראיתם את התחרות שיש בחלק ההתקפי. לאט לאט נבין את השיטה שאלי רוצה, בסך הכל עבדנו יומיים-שלושה וזה לא מספיק ללמוד את השיטה. אני מקווה מאוד ששחקנים שקיבלו היום הזדמנויות יוכיחו את עצמם כבר בעתיד".

נאתכו: "אנחנו בסך הכל יומיים וחצי ביחד"

מאור מליקסון, שהיה השחקן הבולט בנבחרת, אמר: "אני לא חושב שאני צריך להיות המנהיג של הנבחרת. יש פה מספיק שחקנים טובים ובכל פעם מישהו אחר בולט. היה לי כיף היום".

אלעד גבאי, שזכה להופעת בכורה בנבחרת ונכנס במחצית השנייה במקום יובל שפונגין, סיכם את החוויה: "זו גאווה גדולה לייצג את המדינה. אני רוצה להודות לאלי שנתן לי הזדמנות ומקווה שתהיה לזה המשכיות. היה לי חשוב להשתלב ולנסות להשפיע על המשחק. במחצית השנייה של המשחק היום היינו טובים יותר, יזמנו יותר ואני מקווה שבהמשך יהיה טוב".

ביברס נאתכו: "יש לנו דרך וזה בסדר גמור איך שנראינו. אנחנו בסך הכל יומיים וחצי ביחד, למדנו בהם ואני בטוח שמשחק ההגנה ישתפר ואלי יידע מה לעשות. קיבלנו גולים שלא היינו צריכים לקבל. אני בטוח שכולם חשבו שנבוא לפה וניתן הצגה, אבל בואו לא נשכח שזה משחק ראשון אחרי יומיים וחצי עם גוטמן ושיחקנו מול נבחרת מצוינת. צריך להסתכל על הדרך ולא על התוצאה".

בן שהר: “אני חושב שלא נראינו משהו בגלל שעשינו טעויות, אבל השחקנים נלחמו ורצו, וזה מראה על שינוי. חבל שהפסדנו, היו לנו כמה הזדמנויות גם במחצית הראשונה וגם בשנייה ולא השכלנו להבקיע. חבל לנו להפסיד אבל זה בסך הכל משחק ידידות, נמשיך הלאה".

נבחרת ישראל הפסידה 3:2 לאוקראינה

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully