וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: נבחרת ישראל הפסידה 3:2 לאוקראינה

האוקראינים הובילו כבר 0:2 בבכורה של גוטמן משערים של גוסב וקונופליאנקה, חמד החזיר את ישראל, ירמולנקו כבש את השלישי ובן שהר רק צימק

אם עד היום קיבלה נבחרת ישראל מחמאות על משחקי הידידות שלה, היום (רביעי) אפשר לדבר דווקא על פתיחה ברגל שמאל של עידן אלי גוטמן כמאמן נבחרת ישראל. הבחורים בכחול-לבן סיימו עם הפסד 3:2 לאוקראינה במשחק ההכנה הראשון של המאמן לקמפיין הגביע העולמי, כשמה שבעיקר בלטו היו הטעויות הקשות בהגנה שהובילו לשערים קלים לאורחים, שמצידם מתכוננים לאליפות אירופה בקיץ.

שחקני נבחרת אוקראינה חוגגים שער אולג גוסב. קובי אליהו
הפתיחה של העידן הזכירה את סיום הקמפיין הקודם. נבחרת ישראל טועה ומשלמת/קובי אליהו

נבחרת ישראל בהדרכתו של גוטמן פתחה עם בשורה חדשה וסגל שרווי בשגרירים, אבל הפתיחה שלה הזכירה קמפיינים קודמים שהסתיימו בלא כלום. שתי טעויות קשות בהגנה של רמי גרשון ויובל שפונגין הובילו ליתרון של 0:2 לאוקראינים בירידה למחצית הראשונה אחרי שאולג גוסב הבקיע בפנדל (17) וייבגני קונופליאנקה (45) כבש את השני. אלי גוטמן החליט על שינוי בחשיבה עם פתיחת המחצית השנייה, כשעלה בהרכב התקפי ושילב את בן שהר ותומר חמד, ופתאום נבחרת ישראל החלה לתקוף ולאיים על השער האוקראיני.

בדקה ה-55 צימקה ישראל ל-2:1 אחרי שתומר חמד סחט כדור עונשין מ-11 מטרים, והפנדליסט המוצלח ממאיורקה הוכיח שגם באיצטדיון המושבה הוא מבקיע מהנקודה הלבנה. אלא שהאוקראינים הבקיעו את השלישי בעקבות מהלך קבוצתי מרשים שהסתיים בשער של אנדריי ירמולנקו בדקה ה-61, אבל ישראל לא התייאשה והבקיעה שער נוסף כעבור שלוש דקות בעקבות מסירה מצוינת של מאור מליקסון לבן שהר, שהשאיר לישראל תקוות, לפחות במשחק ההתקפה, להמשך ההכנה לקמפיין הקרוב.

חלוץ נבחרת ישראל תומר חמד בועט פנדל. קובי אליהו
לפחות יש לנו פנדליסט קבוע. תומר חמד/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 5 - ליאור רפאלוב הופל 18מטרים מהשער, וסחט בעיטה חופשית. ביברס נאתכו הגביה כדור שמצא את הראש של רמי גרשון, והבלם נגח החוצה.

דקה 16 - רמי גרשון הכשיל מאחור את חלוצה של אוקראינה אנדריי ירמולנקו, והשופט ללא היסוס הצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 17 - גול! אולג גוסב, מגנה הימני של הנבחרת האוקראינית, הימר על הפינה השמאלית, ודודו אוואט לא יכול היה לעצור את הבעיטה החדה. 0:1 לאוקראינה.

דקה 19 - ההזדמנות המסוכנת הראשונה של ישראל הגיעה מכדור מצוין שהכניס ליאור רפאלוב לעבר אליניב ברדה, שבנגיעה סיים בעיטה לא מדויקת החוצה.

דקה 34 - רפאלוב הכניס כדור לברדה, שבמקום לחלק מסירה לבניון הפנוי, הוא העדיף לבעוט לשער ופספס את המסגרת.

דקה 36 - מרקו דביץ' קיבל כדור, ספק בנבדל, ועט לעבר השער, אבל דודו אוואט יצא אליו והדף את הכדור פנטסטי לקרן.

דקה 45 - כדור חופשי מצד שמאל של השער הוגבה על ידי נאתכו לעבר ברדה, שהתמקם היטב, אבל שיחרר נגיחה לא מדויקת.

דקה 45 - גול! שפונגין איבד כדור במהלך התקפה של האוקראינים לאנדריי ירמולנקו, שהעביר לייבגני קונופליאנקה, והקשר בעט פנימה, 0:2 לאוקראינה.

דקה 46 - אלי גוטמן ביצע שלושה חילופים בפתיחת המחצית השנייה כאשר ערן זהבי, תומר חמד ובן שהר החליפו את ליאור רפאלוב, יוסי בניון ואליניב ברדה.

דקה 49 - מהומות ביציעים אחרי שמספר אוהדים שברו כיסא באיצטדיון. מאבטחים נשלחו לטפל בהם, והחלו עימותים.

דקה 55 - גול! ויטלי מנדזיוק נגע בידו ברחבה אחרי מהלך של תומר חמד, וחלוצה של מאיורקה סחט את הפנדל. חמד גם ניגש אל הבעיטה, ודייק עם שיגור כדור לפינה הימנית הגבוהה כדי לצמק ל-2:1.

דקה 60 - הרחקה של טל בן חיים מכדור קרן השאירה את גוסב פנוי, אבל האוקראיני סיים עם בעיטה שחלפה מעל השער.

דקה 61 - גול! האוקראינים כובשים את השלישי אחרי שאלכסנדר אלייב שחרר כדור רוחב אל מרכז הרחבה, ואנדריי ירמולנקו בעט מקרוב פנימה. 1:3 לנבחרת אוקראינה.

דקה 64 - גול! מאור מליקסון שעבר לשחק במרכז המגרש הכניס מצוין לבן שהר שנותר חופשי ושלח את הכדור לפינה הימנית הרחוקה. 2:3 לנבחרת אוקראינה.

דקה 70 - משהו השתחרר במשחק ההתקפה של הנבחרת אחרי שדדי בן דיין הגביה כדור מצוין לעברו של תומר חמד, אבל החלוץ נגח החוצה.

נבחרת ישראל: דודו אוואט, יובל שפונגין (אלעד גבאי 62), טל בן חיים, רמי גרשון, דדי בן דיין (שיר צדק 87), ביברס נאתכו, אלמוג כהן (עומר דמארי 74), ליאור רפאלוב (ערן זהבי 46), מאור מליקסון, יוסי בניון (תומר חמד 46), אליניב ברדה (בן שהר 46).

נבחרת אוקראינה: אלכנסדר שובקובסקי (אנדריי דיקאן 46), אולג גוסב (בוגדן בוטקו 90), ייבגני חצ'רידי (ויטלי מנדזיוק 46), טראס מיכאליק, ייבגני סלין, רוסלן רוטאן (דניס גרמאש 76), אנטולי טימושצ'וק, ייבגני קונופליאנקה, מרקו דביץ' (ארטם מילבסקי 46), אנדריי וורונין (אלכסנדר אלייב 46), אנדריי ירמולנקו.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

שחקני נבחרת ישראל דדי בן דיין, בן שהר חוגגים שער. קובי אליהו
כמה רגעים של נחת. דדי בן דיין חוגג עם בן שהר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully