וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער סיימה ב-1:1 מול איטליה

שער נאה של בן אז'ובל השיג לנבחרת תוצאה מכובדת בהכנה לשלב העילית של אליפות אירופה. אוחנה: "כל משחק כזה מחשל"

בצל משחקיהן של הנבחרת הבוגרת והצעירה הערב (רביעי) מול הנבחרות המקבילות של אוקראינה, גם נבחרת הנוער של ישראל, המתכוננת לשלב העילית של אליפות אירופה, ערכה משחק מבחן, מול נבחרתה המקבילה של איטליה, המתכוננת לאותו טורניר בעצמה.

ישראל, שתפגוש את פורטוגל (מארחת הטורניר המרובע), אוקראינה ואירלנד בחודש מאי, התייצבה במזג האוויר הקר באצטדיון טוטו בעכו וראתה את בוזלאטו מעלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השמינית. לאחר הספיגה, הנבחרת החלה לצאת קדימה ובאה על שכרה כשבדקה ה-49 בן אז'ובל, חלוצה הצעיר והמצוין של הפועל כפר סבא, השווה בשער פנטסטי. עד לסיום התנהל משחק פתוח ומלא בהזדמנויות לשני הצדדים, אבל התוצאה נשמרה והנבחרת של אלי אוחנה הסתפקה בתיקו המכובד.

אוחנה אמר בסיום: "משחק הכנה חשוב, טוב, חזק. הרוח הקשתה על הקבוצות, הם נכנסו טוב למשחק ונתנו גול מהיר. הגענו לכמה מצבים במחצית הראשונה וזה הסתיים בכלום, אבל במחצית השנייה הרוח הייתה איתנו והשוונו. זה יכול היה להסתיים לכל כיוון, שוב אנחנו חוזרים מפיגור מול נבחרת איכותית. זה מה שמחכה לנו במאי בפורטוגל. כל משחק נגד נבחרת כזו מחשלת אותך, הרמה בליגה לנוער לא דומה למה שאנחנו רואים פה מבחינת פיזיות ומהירות".

כובש השער לנבחרת הוסיף: "אני שמח שהגול שלי עזר, שיחקנו טוב, הכנה טובה לטורניר. יש לנו קבוצה טובה, אם נשחק כמו היום נוכל להיות חזקים בטורניר בפורטוגל".

הרכב נבחרת ישראל: ברק לוי, עומר צלישר (אימרי זייד 90), אכראם שריח (שובל גוזלן 46), אושר אבו, שמוליק מלול, גידי קאניוק (ניר לקס 58), דור כוכב (שחר הירש 60), עומרי אלטמן (עומר אצילי 68), עומר נחמני (לירן ז'אן 46), בן א'זובל (שון מלכה 60), ירין חסאן.

הרכב נבחרת איטליה: מירקו פיגליאסלי (ניקולה ליאלי 46), מאתיו ליביירו (סימונה פקוריני 46), פדריקו בארבה, מישל פורנאסיאר (רודריגו איליי 46), אנדרה סקיאבונה (ריקרדו פיאמוזי 46), אנדראה בלוטי (סטפנו סטרוארו 46), פראנססקו זאמפאנו, ג'יאמאריו פיסיטלה (אליו דה סילבסטרו 46), דניאל קאסירג'יי (סטפנו פטראמי 46), מאסימיליאנו בוסלאטו, ריקארדו אימפרוטה.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully