וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: דוידוביץ' שנייה, משיח רביעי

גולשת הניל פרייד תגיע לשיוט המדליות בעמדה מצוינת אחרי שסיימה שלושה שיוטים מצוינים. נמרוד משיח ירד מקום אחד

מעיין דוידוביץ' ממשיכה לעשות צעדים משמעותיים לקראת הבטחת מדליה באליפות אירופה בניל פרייד שנערכת השבוע במאדיירה, פורטוגל. הגולשת הישראלית ניצלה את שלושת השיוטים האחרונים בתחרות כדי לסיים פעמיים במקום הרביעי ופעם נוספת במקום השלישי, מה שמציב אותה לפני שיוט המדליות, שבו הניקוד הוא כפול, במקום השני הכללי כשיש לה 37 נקודות שליליות.

דוידוביץ' מקדימה בשתי נקודות את טולי פטאיה הפינית ולמרות שאין לה סיכוי לזכות במדליית הזהב, היא עם רגל וחצי על הפודיום שכן היא מקדימה ב-11 נקודות את המקום הרביעי. נעמי כהן שמתחרה גם היא באליפות נמצאת במקום ה-17 הכללי, אחרי שסיימה את שני השיוטים שנערכו היום במקומות 16, 15 ושמיני.

אצל הגברים, נמרוד משיח איבד את מקומו בשלישייה הראשונה אחרי שהישראלי נשר למקום הרביעי. משיח סיים פעמיים במקומות החמישי את שני השיוטים שנערכו היום ויש לו כעת 44 נקודות שליליות, נקודה אחת יותר מפיוטר מישקה שסיים ראשון ושני את שני השיוטים היום. כדי להבטיח לעצמו מדליית ארד, יצטרך משיח לעקוף במקום אחד בשיוט המדליות שייערך מחר את מישקה.

שחר צוברי, שכל שמונת השיוטים הראשונים שלו נפסלו, סיים במקומות 17 ו-15, והוא סיים רשמית את התחרות. דן דוידוביץ' סיים את התחרות במקום ה-31. הוועד האולימפי בישראל הודיע היום כי יעניק מענקים מיוחדים לזוכים במדליות באליפות, כאשר מדליית זהב תהיה שווה לזוכה 50 אלף שקלים, כסף 35 אלף שקלים וארד 25 אלף שקלים.

שייט בוואלה! ספורט

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully