וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סקוט פארקר יהיה קפטן הנבחרת מול הולנד

המאמן הזמני סטיוארט פירס בחר בקשר טוטנהאם, לו עשר הופעות בלבד בנבחרת, להוביל מול האורנג' (22:00, ספ' 1)

לאחר התבלטויות רבות ובאופן די צפוי, קשרה של טוטנהאם סקוט פארקר הוא השחקן שנבחר על ידי מאמן נבחרת אנגליה הזמני סטיוארט פירס, לשמש כקפטן הנבחרת במשחק הידידות הערב (רביעי, 22:00, ספורט 1), בוומבלי מול הולנד.

פארקר בן ה-31, הופיע רק עשר פעמים במדי הנבחרת, שבע מהן בשנה החולפת. הוא הצטרף הקיץ לתרנגולים וסיפק יכולת מצוינת, לפחות עד המשחק האחרון, הדרבי בו הורחק מול ארסנל וקבוצתו הפסידה 5:2. אמש נבחר פארקר על ידי האוהדים לשחקן השנה של נבחרת אנגליה ואולי זה מה שנתן לו עדיפות בעיני פירס על פני סטיבן ג'רארד מליברפול וג'יימס מילנר וג'ו הארט, שחקני מנצ'סטר סיטי.

כזכור, אנגליה תופיע הערב למשחק ללא מאמן וקפטן קבועים, לאחר שהמאמן האיטלקי פאביו קאפלו התפטר מאימון הנבחרת בתחילת החודש, ארבעה חודשים בלבד לפני תחילת יורו 2012, זאת בשל סיכסוך עם ההתאחדות על פרשת ג'ון טרי. הבלם של צ'לסי היה קפטן הנבחרת למשך תקופה ארוכה, אולם הוא נושל מתפקידו על ידי ההתאחדות לאחר שהואשם בקריאות גזעניות במהלך משחק כלפי אנטון פרדיננד, שחקן ק.פ.ר. קאפלו לא היה מוכן לפגיעה בסמכויותיו ובחר לעזוב את תפקידו, מה שהביא את פירס, מאמן הנבחרת הצעירה, לתפקיד הזמני אותו ימלא כאמור מול הולנד, וכעת גם את פארקר לתפקיד הקפטן.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully