וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק פרי לנציגי דרווין קיצ'ן: הוא ימשיך בעונה הבאה

29.2.2012 / 16:32

היו"ר המיועד של מכבי ראשון לציון מעוניין לממש את האופציה על הגארד. בירנבוים עשוי להישאר גם במידה וקליסקי יעזוב

מלחמת ההנהלה בתוך מכבי ראשון לציון, בין היו"ר הנוכחי משה קליסקי למייסד המועדון והיו"ר הבא יצחק פרי, עדיין רחוקה מלהסתיים. ראש העיר דב צור, שהעדיף עד כה לא להתערב בנעשה, צפוי להתערב בימים הקרובים ואולי אף לערוך פגישה בין הצדדים. לפי הערכות בקרב חברי ההנהלה של הקבוצה, הפתרון של ראש העיר יהיה או להשאיר את המצב כפי שהוא, כשיצחק פרי יהיה יו"ר הקבוצה, או להחליט כי אדם שלישי, שעדיין לא ידוע מי הוא, יכנס לתפקיד בסוף העונה במקום קליסקי.

בינתיים על פי צו שהוציאה המשטרה ל-15 יום, אסור לפרי להתקרב לקליסקי ולכן הוא לא היה במשחק הקבוצה מול נתניה או באימונים לאחרונה, אך מאחורי הקלעים הוא ממשיך את ההכנות לקראת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי פרי הודיע לנציגיו של הגארד דרווין קיצ'ן, שהקבוצה מחזיקה באופציה עליו לעונה הבאה, כי לא יהיה מוכן לשחררו, גם תמורת סכום כסף גדול. לקיצ'ן העביר פרי מסר, שישדרג את שכרו מעבר לאופציה הקיימת, על מנת להשאירו מרוצה.

ומה בנוגע למאמן אפי בירנבוים? המאמן הותיק נזהר מלהתבטא בנושא בצורה מכריעה, כשמקורביו אומרים שייתכן כי יסכים בסופו של דבר לעבוד לצידו של פרי, לאחר שיקיימו השניים שיחה, במידה ואכן יוחלט סופית על מינויו של פרי. בירנבוים מחזיק בחוזה לעוד שנתיים, כשבכל סוף שנה יש סעיף יציאה לכל אחד מהצדדים תמורת פיצוי. במאמן מעוניינות לקראת העונה הבאה גם מכבי חיפה, וגם בני השרון/הרצליה.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully