וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פרננדס צפוי לרדת לספסל נגד קרית שמונה

29.2.2012 / 19:18

בתיאום עם המאמן, השחקן יגביר אימונים ויחזור בצורה מסודרת. ערן לוי ימשיך על הספסל. אלי כהן: "אני בונה עליו להמשך"

בית"ר ירושלים עורכת כעת אימון לקראת משחק הקצוות נגד עירוני קרית שמונה בשבת בטדי. 13 מקומות בטבלה מפרידים בין שתי הקבוצות ובבית"ר שבמקום ה-14 מודעים לכך שיצטרכו להשתפר פלאים בכדי להוציא נקודות בשבת. המאמן אלי כהן אמר לקראת המשחק: "קרית שמונה ממושמעת ועומדת הכי טוב בארץ ונצטרך להתכונן בהתאם. אנחנו בית"ר ירושלים ויש לנו מה להגיד במשחק הזה".

בנוגע לקטע המקצועי, מי שצפוי לרדת לספסל הוא דריו פרננדס. הקשר קיים שיחה עם אלי כהן בה הבהיר בפני המאמן כי הוא חש מתוסכל שהוא לא מצליח לתרום לקבוצה בשל העובדה שהגיע לאחר מספר חודשים בהם לא שיחק והתאמן בצורה סדירה וביקש מהמאמן לתגבר אותו באימונים אישיים ולהיכנס בהדרגה לכושר משחק לקראת הפלייאוף. כהן חיזק את השחקן ובשלב זה פרננדס לא צפוי לפתוח בהרכב נגד קרית שמונה וייכנס בהדרגה לקצב משחק בשבועות הקרובים לקראת הפלייאוף. מי שצפוי להחליפו בקישור הוא דן איינבינדר.

שחקן נוסף שלא צפוי לפתוח הוא ערן לוי. זאת על אף שאוהדי בית"ר קראו לאורך כל המחצית השנייה בקרית אליעזר בשמו של הקשר וכמו כן העובדה שהקבוצה חייבת לעשות שינויים על מנת לאיים על השער. אלי כהן מעוניין לעלות נגד מוליכת הטבלה עם שחקנים שיוכלו לעמוד טקטית ולסייע בסגירה על מנת לא לאבד את המשחק כבר בשלב מוקדם. כהן אמר לצוות המקצועי: "אני בונה על ערן לוי להמשך ולפלייאוף, אבל כרגע קרית שמונה זאת קבוצה שצריך קודם כל לעמוד מולה נכון, להרדים אותה ולנסות לעקוץ, היא הקבוצה מספר אחת בארץ בפור וצריכים לשחק חכם בכדי להביא נקודות".

כהן היה רוצה לראות את אבי ריקן מצטרף לקישור של הקבוצה, ייתכן אף שבצד שמאל במקומו של צחי אליחן ששיחק בחיפה, אך בשלב זה הוא לא מוצא פתרונות לעמדת המגן הימני. בבית"ר עושים מאמצים לשחרר את המגן הימני של נבחרת הנוער, תומר ירוחם, מהטירונות בה הוא נמצא בצה"ל על מנת להתחיל להריץ אותו ולהכניסו לכושר כאופציה לקראת הפלייאוף אך בשלב זה השחקן לא משוחרר ומפסיד תקופת אימונים קריטית. הערב הגיע המגן הצעיר לאימון ואפילו תורגל לפרקים בהרכב, אך, כאמור, הוא אינו מתאמן באופן סדיר.

מצב החירום הביא להפסקת אש בין קורנפיין ללה פמיליה

בית"ר ירושלים נענשה בשלושה משחקי רדיוס וסגירת המזרחי

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully