וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הפסקת אש בין לה פמיליה לקורנפיין?

29.2.2012 / 10:27

הקהל זועם, השחקנים מתעוררים, ומצב החירום בבית"ר ירושלים מאחד את השורות: "כל המדינה מבינה שיש נגדנו משהו מגמתי"

הרוחות הסוערות בבית"ר ירושלים עשויות ליצור איחוד מפתיע בין אוהדי הקבוצה להנהלה. נראה שהעונש שניתן לקבוצה אתמול (שלישי) בבית הדין של ההתאחדות (שלושה משחקי רדיוס ללא קהל בפלייאוף, בנוסף לסגירת היציע המזרחי נגד בני יהודה וקנס של 30 אלף שקל) הצליח לאחד את השורות במועדון, לפחות בגזרת האוהדים.

ארגון "לה פמיליה" צפוי להתכנס היום ולקבל החלטות בנוגע לפעולות עתידיות בנוגע לעונש. האוהדים אמרו ש"כולם מבינים שצריך לשים בצד את הריב מול קורנפיין עד לסוף העונה, המלחמה האמיתית היא בהתאחדות ובלוזונים. אם יש משהו טוב בעונש שקיבלנו, זה שכל המדינה מבינה שיש פה משהו מגמתי. האבסורד הוא שאפילו אוהדי הפועל מאחורינו בביזיון הזה. הם רצו מלחמה, הם יקבלו אותה. הם דאגו שעשרת אלפים איש יגיעו בשבת נגד קרית שמונה ועוד אלפים יפוצצו את המושבה שבוע אחרי זה במלחמת עולם נגד מכבי פתח תקוה".

אתמול, עוד לפני הביקור בבית הדין, החל דין ודברים בין נציגים של "לה פמיליה" לגורמים בבית"ר במטרה להביא לרגיעה ביחסים בין האוהדים לקורנפיין ולהתרכז במלחמת ההישרדות בתחתית עד לתום העונה. האוהדים רוצים שיינתן אישור מיוחד למורחקים להיכנס למשחקים עד סוף העונה, כשהם מתחייבים לעודד ולתמוך ולא להתעסק בקורנפיין ובמהומות.

כמו כן הם דורשים את ביטול התביעה שהגישה בית"ר נגד שמונה אוהדים בעקבות שריפת הכיסאות בבלומפילד: "איציק בעצמו אמר שהכסף זה לא העניין אלא העיקרון, ועובדה שהדברים פוגעים בבית"ר. הוא רצה להראות לבית הדין שהוא נלחם בנו, ומה יצא לו מזה? אנשים שם יושבים וצוחקים עליו בפנים. איזה אינטרס יש לו להילחם בקהל אם זה לא תורם כלום למועדון? אנשים בהתאחדות צוחקים עליו, המשטרה מפטרלת לו מסביב לבית והקבוצה מתרסקת - לא עדיף לו שלום בית?".

גם בגזרת השחקנים ישנה התעוררות. אם עד אתמול השחקנים היו עם הראש למטה, העונש של בית הדין והאווירה המלחמתית במועדון הצליחו להעיר את השחקנים. השחקנים ערכו ביניהם שיחות אתמול בערב ואף שוחחו עם האוהדים, ונראו כי עומד להיפתח דף חדש בין הצדדים לפחות עד סיום העונה.

אחד השחקנים אמר אתמול בלילה: "כל השחקנים מבינים שיש פה עונש שלא קשור לכלום. ברור שהוא לא כשר, מסריח ואפילו מושחת. מי שחושב שהוא ישבור אותנו, טועה. כי הוא רק הצליח לחזק ולגייס את כולם לקראת המלחמה ולתת לנו את הכוחות שלא היו לנו. לא ניתן לאף אחד להוריד אותנו ליגה, ויראו את זה כבר משבת במגרש. האוהדים יראו שחקנים שיורקים דם על המגרש. ניתן את כל מה שיש לנו עד הרגע האחרון, ויחד עם האוהדים, שהם השחקן מספר 1 שלנו, נשאיר את הקבוצה בליגה. איך אומר אבי לוזון: 'על אפם וחמתם של הרעים והקנאים'".

העונש של בית"ר: שלושה משחקים רדיוס וסגירת המזרחי

בבית”ר רתחו על העונש: ”קובעים את היורדות בבית הדין”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully