וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה הביסה את הנבחרת הצעירה של אוקראינה 0:4

הנבחרת של גיא לוזון נראתה מצוין במשחק הכנה ליורו 2013: אור ברוך (17), סלליך (35), דאבור (58) ועומר ורד (73) כבשו

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה הערב (רביעי) נהדר הצגה כפולה באצטדיון המושבה בפתח תקוה, כשהביסה את הנבחרת הצעירה השניה של אוקראינה 0:4 (הנבחרת הצעירה הראשונה משחקת הערב מול פורטוגל). החבורה של גיא לוזון מתכוננת ליורו 2013 אותו תארח בקיץ הבא, ובשל העפלתה הישירה לאליפות הרי שהיא לא צריכה לצלוח את משחקי המוקדמות. במקום זאת, יקיימו בחודשים הקרובים לוזון ושחקניו לא מעט משחקי הכנה, בהם ינסה המאמן לבנות את השלד שאמור להדריך את הנבחרת ברגעי האמת.

הנבחרת הצעירה של ישראל. ברני ארדוב
נקווה שגם ברגעי האמת הם ייראו ככה. שחקני הנבחרת הצעירה/ברני ארדוב

הערב השלד הזה היה נראה טוב מאוד. ניצול המצבים של ישראל היה כמעט מקסימלי, כששני השחקנים הבולטים על כר הדשא הגיעו מהחלק הקדמי: אור ברוך ומואנס דאבור. הראשון הוכיח פעם נוספת שכדאי לספור אותו כשמדברים על לגיונרים בולטים בחו"ל, עם יכולת אישית גבוהה, בעוד השני סיפק שני בישולים נהדרים לשערים הראשונים, לפני שהתכבד בעצמו בשער השלישי. גם לאייל גולסה היה משחק טוב מאוד, חוליית ההגנה בהנהגת סארי פלאח נראתה יציבה, ונכון לרגע זה, ללוזון יש לא מעט סיבות לחייך, אפילו אם היריבה היא לא הנבחרת הצעירה הבכירה של אוקראינה. נקווה שגם הנבחרת הבוגרת תתן לנו הצגה בהמשך הערב.

"זו אותה אוקראינה שהפסדנו לה 3:0 במשחק הקודם והיה לי חשוב להראות את השיפור שלנו כקבוצה, שאנחנו בדרך הנכונה", אמר הנבחרת גיא לוזון בסיום. "ציפיתי לראות קבוצה מאורגנת בהגנה ואפשר להגיד שבוריס (קליימן) כמעט לא זינק. בהתקפה רציתי מתפרצות מאורגנות. הגולים היו יפהפיים וקיבלנו קומבינציה טובה בין מתפרצות להנעת כדור. היה כיף וכל מי שהיה כאן הרגיש ככה. אנחנו רוצים להראות את זה שוב. אם לא היינו יכולים להוות פקטור באליפות, לא הייתי נמצא כאן. המטרה היא להשתפר והכוח שלנו הוא הקבוצתיות, השלם גדול מסך חלקיו".

מואנס דאבור, המצטיין במשחק, הוסיף: "נתנו הצגה היום, עבדנו קשה כמו שהתאמנו ואנחנו שמחים. אנחנו שמחים אחד עם השני וזה טוב. אי אפשר להגיד שהם נבחרת חלשה, ידענו לבוא מוכנים, תירגלנו את המהלכים בהתקפה ועמדנו טוב בהגנה. היה לנו משחק טוב ונמשיך לעשות את זה עד לאליפות אירופה".

אור ברוך סיכם: "שיחקנו טוב בתור קבוצה, בפעם הראשונה קצת התרגשתי להגיע לישראל, עכשיו פחות. אני מרגיש מיוחד כשאני משחק בנבחרת ולוקח את ההזדמנויות שלי כשאני פה".

מהלך המשחק

דקה 17 - גול! אחרי פתיחת משחק חלשה הגיעה ישראל להזדמנות הראשונה שלה, וניצלה אותה עד תום. גולסה העביר כדור מאגף שמאל אל מואנס דאבור בתוך הרחבה, שחקן מכבי תל אביב הקפיץ כדור עומק מצוין לאור ברוך, שבנגיעה אחת בעט מחמישה מטרים פנימה. 0:1 יפה לישראל.

דקה 23 - אייל גולסה התקדם והימר על בעיטה מ-20 מטרים, הכדור חלף מעל השער.

דקה 35 - גול! מתפרצת מצוינת של ישראל: דאבור הכניס כדור עומק גדול עם החלק החיצון של הנעל לסלליך, ספק בעמדת נבדל, שחקן הפועל עכו דהר עד שהגיע לבדו מול השוער האוקראינה, ובעט בלי הרבה בעיות פנימה. 0:2 לישראל.

דקה 58 - גול! עוד התקפה יפה של הנבחרת החלה בגולסה, והסתיימה במסירה גדולה של אור ברוך, שמצא בתוך הרחבה את מואנס דאבור, ומי שבישל את צמד השערים הראשונים כבש את השלישי. 0:3 לישראל.

דקה 60 - גולסה פרץ וסובב כדור יפה מ-20 מטרים, אך פספס את המסגרת במספר סנטימטרים.

דקה 71 - אור ברוך המשיך את המשחק הטוב שלו, כשפרץ היטב ובעט מ-20 מטרים. השוער האוקראיני הדף לקרן.

דקה 73 - גול! עוד מבצע קבוצתי מעולה של הנבחרת. עומר ורד הצטרף היטב להתקפה, החליף דאבל-פס עם גולסה בתוך הרחבה, ומזווית לא פשוטה כבש את הרביעי. 0:4 לישראל.

דקה 76 - אור ברוך סובב כדור מצוין מחוץ לרחבה, שנהדף בקושי על ידי השוער האוקראיני לקרן.

הרכב נבחרת ישראל: בוריס קליימן, עומר ורד (עופר ורטה, 79), סארי פלאח, עידו לוי, עומרי בן הרוש, מרואן קבהא, ניר ביטון (עאהד עזאם, 79), סינטאיהו סלליך, אייל גולסה (דור מיכה, 79), מואנס דאבור (מוחמד גדיר, 74, אלון תורג'מן, 83), אור ברוך.

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully