וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני דבורין זכה בפרס רשות השידור

המגיש האגדי של שירים ושערים זכה בפרס וסיפר שבזמן שידור הוא מדמיין שהוא משדר ל-7 מיליון מאזינים: "זה נותן לי אנרגיה"

העיתונאים הוותיקים דני דבורין ושמעון וילנאי קיבלו אמש (שלישי) את פרס מנכ"ל רשות השידור על שם אילן רועה ז"ל. בנימוקי הזכייה נכתב ש"השנה הפרס מוענק לשמעון וילנאי ולדני דבורין, שהיוו ומהווים במשך שנים רבות את סמל החריצות והמקצועיות, המלווה בהתלהבות ובתשוקה בלתי נלאית לעבודתם גם בחלוף השנים, ואשר יכולים לשמש אות ומופת לכתבים צעירים".

דני דבורין הוא אחד מוותיקי שדרני הספורט בישראל, המזוהה עם שידורי הספורט של "קול ישראל" יותר מכל אחד אחר. שדרן התוכנית "שירים ושערים" המיתולוגית, סיקר בעבר 9 מונדיאלים, 6 אולימפיאדות, יותר מ-30 משחקי גמר גביע המדינה בכדורגל ומאות משחקים ואירועי ספורט. שמעון וילנאי שימש בין השאר כתב לענייני משטרה, כתב לענייני חקלאות ותעשייה.

דני דבורין סיפר שכאשר הוא משדר הוא מדמיין לעצמו שהוא משדר ל-7 מיליון מאזינים: "זה נותן לי את האנרגיה והדרייב ... ממרום ניסיוני אני אומר לשדרנים הצעירים: בבואכם למיקרופון, אל תשכחו את הניצוץ".

את הטקס הנחו איזי מן ודן כנר, ובין השאר נכחו בו יו"ר רשות השידור ד"ר אמיר גילת, מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם, מנהל "קול ישראל" מיקי מירו, השר סילבן שלום, השר יצחק אהרונוביץ' והשרה אורית נוגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully