וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות עונים לבית"ר: "נילחם ביד ברזל נגד מתפרעים"

29.2.2012 / 11:46

בהתאחדות לכדורגל מגיבים על התפרעות האוהדים והתגובה של בית"ר. גורם במכבי פ"ת: "הנהלת בית"ר הסיתה אותם"

"החלטות בית הדין מתקבלות משיקולים מקצועיים בלבד ועל סמך ראיות המוצגות בפניהם. התפרעות במגרש הכדורגל היא עבירה פלילית לכל דבר ועניין ולראיה לפני מספר שבועות אוהד ספג עונש מאסר בפועל על ידי בית המשפט. ההתאחדות, באמצעות בתי הדין שלה, נלחמת ביד ברזל נגד התפרעויות ויש לכך תוצאות בשטח". כך הגיבו הבוקר (רביעי) בהתאחדות לכדורגל בנוגע להתפרעות אוהדי בית"ר ירושלים במתחם ההתאחדות ובנוגע לתגובה שהוציאה בית"ר ירושלים לתקשורת, בה רמזה כי לבתי הדין ולהתאחדות יש עניין לפגוע במאבקי התחתית והעונש לגביה נקבע מראש.

כזכור, בבית"ר אמרו אתמול בין היתר: "במהלך כל העונה ספגה הקבוצה עונשים כבדים שפגעו ופוגעים בחוסר הספורטיביות והשוויוניות בליגה וזאת חרף המאבקים של ראשי המועדון להלחם באלימות ובגזענות. העונש שהוטל היום הראה שוב כי במוסדות ההתאחדות לכדורגל ובתי הדין שלה קיימת אפליה בענישה כנגד בית"ר ירושלים, והעונש הקשה שהוטל על הקבוצה פוגע בצורה אנושה במאבקי ההישרדות בליגה. כשהנאשמת הינה בית"ר ירושלים, העונש נקבע מראש לענישה החמורה ביותר. התחושה היא כי בהתאחדות לכדורגל ובתי הדין שלה, החליטו לקבוע את זהות היורדות בבית הדין ולא על המגרש באופן ספורטיבי. הדיין ישראל שמעוני בפסיקתו הציג שוב חוסר הגיון וחוסר מידתיות בעונש חסר הפרופורציות. כל מי שעיניו בראשו, מבין בהסתכלות מבהירה בטבלה ובקבוצות שבסכנת ירידה, את המגמתיות בענישה כנגד בית"ר ירושלים, והמבין יבין".

במכבי פתח תקוה כעסו אתמול מאוד על ההודעה ומשם, כזכור, נמסר בתגובה: "אם כך מגיב מועדון בית"ר ירושלים אין פלא שהאוהדים שלהם מתנהגים כמו שהם מתנהגים. אם ההנהלה והמועדון שם מאשימים אנשים בדברי שטות אין פלא שהאוהדים שלהם משתוללים כך. עד לפני שעה היינו אומרים שהאוהדים אשמים, אבל עכשיו נאמר בפה מלא שההנהלה והמועדון אשמים, כי האוהדים רק מגיבים להודעות של ההנהלה. האם אבי לוזון ומכבי פתח תקוה הם אלה שעושים את הבלאגן ביציעים? לא ולא. מי שגורמת לכך היא הנהלת בית"ר שגורמת לחוליגנים לשרוף כסאות ולהשתולל. עכשיו ברור מאין הכל מגיע". היום הוסיף גורם בכיר במכבי פתח תקוה בעקבות התפרעות אוהדי בית"ר: "כמו שחשבנו אתמול, הנהלת בית"ר מסיתה את האוהדים שלה. ההסתה מתחילה מהראש".

בית"ר ירושלים נענשה ב-3 משחקי רדיוס וסגירת היציע המזרחי

מצב החירום בבית"ר הביא להפסקת אש בין הלה פמיליה לקורנפיין

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully