וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית לנגפורד: "החלטה נכונה וקלה למכבי תל אביב"

29.2.2012 / 8:18

גארד מכבי תל אביב פירגן לדיוויד בלאט, שהאריך חוזהו: "מרענן לשחק תחתיו". פניני: "נגיע לברצלונה כמו למשחק הכי חשוב"

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) לברצלונה, שם תתמודד הערב (רביעי, 21:45, שידור ישיר בערוץ 10 ו-5 HD) נגד בארסה, הקבוצה שעלתה יחד איתה לשלב ההצלבה ביורוליג, במשחק חסר חשיבות. ביום חמישי בבוקר תמשיך מכבי תל אביב לזאגרב, שם תשחק בשבת (19:00) נגד צ'דביטה במסגרת הליגה האדריאטית. הצהובים יחזרו לארץ רק בין שבת ליום ראשון.

ערב ההמראה לברצלונה, שחקני מכבי תל אביב התייחסו לידיעה על החתמתו של המאמן דיוויד בלאט לשנתיים נוספות, כמו גם למשחק נגד הקטלאנים. קית לנגפורד בירך על ההחלטה ואמר: "אני חושב שזה המאמן הנכון, וזו הייתה החלטה קלה ונכונה למכבי. בשנים שאני משחק באירופה אני יכול להגיד שזה מאוד מרענן לשחק תחת מישהו כמו דיוויד בלאט. זה לא רק מבחינת השפה וזה שהוא גדל בארצות הברית, אלא גם הבנת המשחק שלו, וגם זה שהוא נותן תמיד צ'אנס שני ויודע לתמוך. אני מאוד שמח עבורו ושמח אישית שבחרו בו להמשיך".

הגארד התייחס למשחק הערב מול ברצלונה: "ברצלונה מול מכבי זו יריבות גדולה ומשחק גדול. חלק ממני מאוכזב קצת שהמשחק לא באמת קובע כלום אבל חלק ממני כמובן מרוצה מזה מאוד. אני חושב שהמשחק מול ברצלונה עדיין חשוב כי הוא הזדמנות עבורנו לתת הצהרה ולהיכנס לטופ 8 במומנטום".

לנגפורד התייחס ליריבה הבאה: "פנאתינייקוס או קאזאן? כולם מדברים על פנאתינייקוס כעל יריבה קשה אבל אני חושב שקאזאן היא גם יריבה קשה. שיחקתי מולם בשנים האחרונות ואני יודע מה הם יכולים לעשות. לפנאתינייקוס יש הרבה ניסיון, אבל יותר מהכל אני פשוט נרגש להיות ולשחק במעמד הזה".

גם דמונד מאלט התייחס למשחק נגד הקטלאנים: "אנחנו עובדים קשה ומתרגשים לקראת ברצלונה. זו קבוצה טובה אבל כך גם אנחנו, ואנחנו צריכים לשחק חזק ולנצח את המשחק". על הטיסה לברצלונה ביום המשחק אמר מאלט: "אנחנו מקצוענים ויכולים לעשות את זה. יש לנו הרבה שחקנים בסגל, זה לא קל אבל זה אפשרי. אני מרגיש יותר טוב בירוליג, כמובן שיש הרבה לחץ אבל כיף לשחק ואני נהנה". על היריבה הבאה המועדפת עליו אמר מאלט: "לא אכפת לי מי. שתי הקבוצות הן קשות אבל אפשר לנצח אותן".

גם גיא פניני מוצא הרבה חשיבות במשחק נגד ברצלונה ואמר לפני הטיסה: "נבוא ונשחק כאילו מדובר במשחק הכי חשוב. כל משחק בשבילנו הוא חוויה ונעשה את המקסימום. אנחנו מרוצים ממה שעשינו עד עכשיו ויוצאים בהרגשה מאוד טובה כדי לצבור עוד ניצחון, משחק זה משחק". לקראת שלב ההצלבה אמר פניני: "לא בדיוק בא לי מינוס שלושים מעלות אבל נראה לי שפנאתינייקוס קבוצה יותר מנוסה, אבל מה שיהיה יהיה".

בלאט: "אין מאושר ממני, מכבי תל אביב יקרה ללבי"

ריצ'רד הנדריקס צפוי להאריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות

בלאט על ההצלבה: "אין בכוונתנו לעצור כאן"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully