וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט על ההצלבה: "אין בכוונתנו לעצור כאן"

מאמן מכבי ת"א לא מסתפק בהעפלה להצלבה. על המשחק מול ברצלונה: "ניתן את כל מה שיש לנו" (ד', 21:45, 10 ו-5HD)

יממה לאחר שסיכמה עם מאמנה, דיוויד בלאט על הארכת חוזהו לשנתיים נוספות, תצא מכבי תל אביב למשחק מול ברצלונה מחר (רביעי, 21:45, ערוץ 10 ו-5HD), כשהיא יודעת שאין לה שום סיבה לדאגה. הצהובים כבר הבטיחו את העפלתם לשלב ההצלבה של היורוליג בשבוע שעבר, אז גברו על ז'לגיריס קובנה וראו את קאנטו נוחלת הפסד בידי ברצלונה. עתה כל שנותר לאלופה הוא לסיים בסטייל, ולהמתין ליריבה שתגיע מהמשחק בין פנאתינייקוס לקאזאן בבית המקביל.

"גם אנחנו וגם ברצלונה עלינו כבר בשבוע שעבר", אמר בלאט, "כך שאין ספק שאנחנו שתי הקבוצות הטובות מהבית שלנו, ובין שמונה הטובות באירופה. זו היתה אחת המטרות שלנו העונה, ואני שמח שהשגנו אותה, אבל אין בכוונתנו לעצור כאן". על היריבה שיפגוש מחר אמר המאמן: "עד עכשיו, ברצלונה וצסק"א מוסקבה היו הקבוצה הטובות ביותר והיציבות ביותר ביורוליג".

בלאט התייחס למצב בו נמצאת קבוצתו ואמר: "המצב שלנו לא אידיאלי. שיחקנו כבר השבוע בימים ראשון ושני, ואנחנו עייפים. שלושה משחקים בארבעה ימים זאת משימה קשה מאוד, אבל אנחנו לוקחים את המשחק מול ברצלונה בצורה רצינית מאוד, וניתן את כל מה שיש לנו. לפעמים, הראש והלב מסוגלים להצליח איפה שהגוף כושל".

פאסקוול: "ליריבה שלנו בהצלבה תהיה בעיה"

גם בברצלונה לא ממש מתרגשים מהמשחק מול מכבי תל אביב, וכבר מסתכלים קדימה, אל עבר שלב ההצלבה, ואולי אפילו מעבר לכך: "לא אכפת לנו נגד מי נשחק בהצלבה", אמר מאמן ברצלונה, צ'אבי פאסקוול, "אבל לדעתי למי שתתמודד מולנו תהיה בעיה. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח שם, זאת המנטליות שלנו". על העובדה שקבוצתו עשויה לסיים ראשונה ולקבל יריבה קשה יותר בעקבות כך אמר פאסקוול: "אנחנו רוצים להיות ראשונים בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו. אנחנו לא עושים ספקולציות עם ענייני הביתיות, לפעמים זה עשוי לשים עליך יותר לחץ".

על המשחק מחר מול מכבי תל אביב אמר המאמן: "זה משחק לא חשוב, אבל אנחנו הרווחנו את זה. מכבי היא יריבה קשה מאוד, והיא הגיעה עד לגמר בשנה שעברה. עם זאת, אנחנו רוצים להישאר בלתי מנוצחים באולם הביתי שלנו". על פציעתו הטורדנית של צ'אק אידסון, אקס מכבי אמר פאסקוול: "הוא מחלים בצורה טובה, ואני חושב שהוא יהיה מוכן לשלב ההצלבה".

היורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully