וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברזיל ניצחה את בוסניה 1:2

מרסלו (4) כבש ראשון, איביסביץ' השווה (13) ושער עצמי של פאסץ (91) העניק את הניצחון לברזיל. 78 דק' למדוניאנין

המארחת של מונדיאל 2014, ברזיל, זכתה הערב (שלישי) לערוך את משחק הבכורה שלה לשנה החדשה מול נבחרת בוסניה בסנט גאלן שבשוויץ, ולמרות שלא הרשימה במיוחד, הצליחה לנצח בקושי 1:2. הבוסנים, עבורם היה זה המשחק הראשון של הנבחרת מאז התבוסה 6:2 לפורטוגל בהצלבה של מוקדמות המונדיאל דווקא נראתה לא רע ולא היתה רחוקה מלנצח את המשחק, אבל שער עצמי בתוך תוספת הזמן מנע ממנה את הכבוד בתיקו עם הענקית שמולה.

הבוסנים עוד לא הספיקו להתאפס על עצמם, וכבר מצאו את נבחרתם בפיגור מול הברזילאים בדקה הרביעית, כשכדור נהדר של דני אלבס מצא את מרסלו בתוך הרחבה, וזה ירה מצויין כדי להכניע את בגוביץ'. הקהל בשוויץ חגג עם הברזילאים, אך דווקא הבוסנים היו אלו שחזרו למשחק בדקה ה-13. לואיז איבד כדור קריטי לודאד איביסביץ' שמצא את עצמו מול חוליו סזאר, בעט רע אבל השוער הברזילאי לא הצליח לקלוט וראה את השיוויון מפרפר ברשת. בדקה ה-20 היו קרובים הברזילאים לכבוש את השני שלהם, כשפרננדיניו סידר מצב נהדר ללאנדרו דמאיו שהגיע למצב של אחד על אחד מול בגוביץ', השוער הדף, והריבאונד הלך היישר אל רגליו של הרננס, שהיה יכול לדחוק מקרוב אבל ההגנה הבוסנית ניקתה מצויין.

הבוסנים עצמם לא היו רחוקים מלעלות ליתרון, אבל לא השכילו לנצל את ההזדמנויות שהיו להם ברחבה של הברזילאים, ואל המחצית ירדו שתי הנבחרות צמודות. הלחץ הברזילאי התחדש במחצית השניה, למרות יציאתו של רונאלדיניו בדקה ה-63, ובדקה ה-70 היה קרוב מרסלו לכבוש אבל לא הצליח לבעוט כמו שצריך, ושלוש דקות מאוחר יותר פרץ ניימאר מצויין באגף והגיע לאחד על אחד מול בגוביץ', אבל הבעיטה של הברזילאי לא היתה מספיק טובה והשוער קלט היטב. האריס מדוניאנין סיים את חלקו בהתמודדות בדקה ה-78, ובוסניה נראתה שהיא מסופקת בהחלט מתוצאת התיקו, אבל אז הגיע הדקה ה-91, מרסלו מצא את האלק שירה כדור רוחב אל מרכז הרחבה, וזה פגע בפאפץ והלך אל הרשת, כדי להעניק לברזילאים את הניצחון.

* במשחק ידידות נוסף שנערך הערב גברה סרביה על ארמניה 0:2.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully