וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: פדרר דילג, מארי התקשה

השוויצרי התגבר על לודרה הצרפתי 0:6, 6:7 בסיבוב הראשון, הסקוטי נזקק לשלוש מערכות מול ברר. גם דל פוטרו וברדיך עלו

אחרי הזכייה החשובה מבחינתו בטורניר רוטרדם, רוג'ר פדרר פתח ברגל ימין היום (שלישי) את השתתפותו בטורניר דובאי. המדורג 3 בעולם שזכה ארבע פעמים בטורניר התגבר על מיכאל לודרה הצרפתי 0:6, 6:7 בסיבוב הראשון, ובשלב הבא יחכה לו פליסיאנו לופס.

המדורג שני בטורניר זכה ב-11 הנקודות הראשונות של המשחק ושמט שבע נקודות בסך הכל במערכה הראשונה, שהוכרעה תוך 18 דקות. המדורג 40 בעולם עצר רצף של שבעה משחקונים כשכפה 1:1 במערכה השנייה וכבר הגיע לנקודת מערכה במצב של 5:6, אבל אז ווינר מצוין של פדרר שלח את ההכרעה לשובר שוויון, בו לודרה נכנע 8:6.

"זה תמיד נהדר לפתוח טורניר עם ניצחון במערכה הראשונה 0:6", אמר השוויצרי בסיום. "לאחר מכן, הייתי חייב לוודא שאני שולט במשחק מול מיכאל כמה שאפשר מכיוון שאני יודע עד כמה הוא שחקן מסוכן". לופס, יריבו הבא, גבר על ניקולא מאהו 4:6, 4:6 תוך שעה ושמונה דקות.

המדורג שלישי בטורניר אנדי מארי נזקק לשלוש מערכות כדי להתגבר על מיכאל ברר הגרמני, שהעפיל למשחקים מהמוקדמות. הסקוטי ניצח 3:6 את המערכה הראשונה מול המדורג 116 בעולם, אבל נכנע 6:4 במערכה השנייה, כשבמערכה המכריעה הוא ניצח 4:6. הניצחון הזה שומר על הרקורד שלו כמי שלא הפסיד ליריב שנמצא מחוץ לטופ 40 מאז מרץ 2011. ג'ו וילפריד צונגה עלה גם הוא לסיבוב השני אחרי 6:7, 4:6 על מרקוס בגדאטיס.

חואן מרטין דל פוטרו, שהתייצב לטורניר אחרי הזכייה במארסיי (בה ניצח בגמר את לודרה) שלח הביתה את אלכסנדר דולגופולוב 3:6, 6:7. המדורג חמישי בטורניר תומאס ברדיך שיפר את מאזנו מול בנג'מין בקר ל-1:5 אחרי שניצח 2:6, 2:6 את הגרמני. ינקו טיפסרביץ' גבר 2:6, 2:6 על איגור קוניצין.

דובאי: ארליך ורם עלו לסיבוב השני

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully