וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: גינזבורג ונימברוק עלו להצלבה

הישראלי וקבוצתו הביסו 61:91 את גראבלין ויפגשו את סנט פטרסבורג, שהפסידה לבנביט. 2 נק' לניסים בהפסד נובו מסטו

העונה הטובה שרושם ננו גינזבורג כמאמן נימברוק נמשכה גם הערב (שלישי), כשקבוצתו הביסה בחוץ את גראבלין הצרפתית 61:91, והבטיחה את מקומה בשלב ההצלבה של היורוקאפ, שם תפגוש את לא אחרת מאשר ספטרק סנט פטרסבורג של יותם הלפרין. גראבלין החזיקה בדיוק רבע אחד, כשבמחצית הוליכה נימברוק ב-10, האורחים המשיכו להגדיל את יתרונם בשני הרבעים הבאים ורצו ל-25:45 כדי להכריע את המשחק ולזכות בכרטיס לשלב הבא. למיין ווילסון הוליך את קלעי נימברוק עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים, אדריאן אברמס הוסיף 14. לגראבלין: יאניק בוקולו 14.

סנט פטרסבורג עצמה (נטולת הלפרין) הפסידה במשחק האחרון שלה לבנביט 68:61 בחוץ. הרוסים דווקא פתחו טוב יותר והוליכו 3:38 במחצית, אבל ריצת 8:18 של המארחים ברבע השלישי העניקה להם את הניצחון, שלא סייע להם להעפיל להצלבה. קאלין לוקאס הוליך את המנצחים עם 18, סנט פטרסבורג קיבלה 16 נקודות מואלרי ליכודיי ופטריק בוורלי.

לאפיק ניסים וקבוצתו נובו מסטו היה ערב חלש מאוד, כשהקבוצה נחלה הפסד לבודצ'נוסט 63:58, שעלתה להצלבה. לניסים היה משחק חלש מאוד, והוא רשם רק 2 נקודות ביום קליעה נוראי של 1 מ-8 מהשדה.

גם לגל מקל ולבנטון טרוויזו היה יום רע, כשהאיטלקים הפסידו בבית 80:74 לריטאס וילנה שגם היא עלתה לשלב ההצלבה. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל ברבע האחרון ברחו האורחים עם 15:23, והכריעו את ההתמודדות. ריינלדס סייבוטיס הוליך את ריטאס עם 20, ג'פרי ויג'יאנו קלע 20 לבנטון. מקל היה חלש מאוד עם 4 נקודות בלבד ב-15 דקות משחק (2 מ-3 מהשדה).

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully