וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב הביסה, באר יעקב ניצחה בקושי

האדומים נקמו בקרית טבעון על ההפסד בסיבוב הראשון וחגגו 66:86 קליל, באר יעקב נזקקה להארכה להכניע את קרית אתא

שישה מחזורים לסיום העונה הסדירה, נראה שרק משהו יוצא דופן ימנע מהפועל תל אביב לאבד את המקום הראשון. האדומים המשיכו גם היום (שלישי) להפגין את היכולת שאפיינה אותם בשבועות האחרונים, והשיגו ניצחון ביתי חשוב וקל 66:86 על הפועל קרית טבעון מהצמרת. עבור הקבוצה של ארז אדלשטיין זהו ניצחון שביעי ברציפות.

אחרי שבסיבוב הקודם האדומים נכנעו 83:78 ליריבה הצפונית, הפעם מצב העניינים היה שונה לגמרי. רבע שני גדול (14:31) סידר להפועל תל אביב יתרון 32:52 בהפסקה, ומכאן הפועל תל אביב שמרה על היתרון לאורך המשחק. ארבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל המנצחים, ובראשם קרטיס קלי שסיים עם 16 נקודות, כשהוא הקדים את יונתן שולדבראנד (13), בר טימור (11) וקורי קאר (10). אצל המפסידים 21 נקודות ו-19 ריבאונדים של רמון קלמנטה לא הספיקו.

מי שגם כן ניצלה את המחזור הזה כדי לשייף עוד כמה דברים בהתקפה היא אליצור יבנה, שחגגה את ניצחונה הקליל על הפועל יקנעם/מגידו 57:92. השלישית בטבלה רושמת ניצחון רביעי ברציפות שמסבך מאוד את מצב הקיבוץ, שנותר עם שישה ניצחונות בלבד במקום האחרון. שליטה מוחלטת לכל אורך ארבעת הרבעים איפשרה ליבנה להבטיח את הניצחון בשלב מוקדם כשאלעד הופמן מצעיד את רשימת הקלעים עם 19 נקודות. אור עידה סיים עם 13 נקודות ליקנעם/מגידו.

מכבי "איתי" באר יעקב שחילצה בשבוע שעבר ניצחון מול עירוני נס ציונה נזקקה להארכה כדי להשאיר את עירוני קרית אתא מתוסכלת בעקבות הפסד 105:99. 12 שניות לסיום הזמן גל חלמיש כפה הארכה עם ליי אפ ששלח את המשחק לעוד חמש דקות של הכרעה, ובסיומן ג'רמיין הול ויועד בית יוסף הכריעו את ההתמודדות מהקו. הול סיים עם 31 נקודות ו-14 ריבאונדים, וביחד עם יכולת התקפית אדירה של נייט מילר (29 נקודות), באר יעקב יכולה לסמן וי על משחק חשוב נוסף. טוני יאנגר סיים עם 33 נקודות למארחים.

מכבי הוד השרון התקרבה למקום הרביעי

מכבי הוד השרון, שמקווה להשיג יתרון ביתיות בפלייאוף, התקרבה אל המקום הרביעי והשיגה ניצחון רביעי מחמשת משחקיה האחרונים. הקבוצה ניצחה 82:89 את עירוני רמת גן שעוד מאמינה בסיכוייה להשתלב בשמינייה הראשונה. שתי דקות וחצי לסיום הוד השרון הובילה רק בשתיים, אבל שלשה של חאבי גונזאלס ונקודות נוספות של גרי גנדל לא איפשרו לקבוצה מזיסמן לחזור. גנדל סיים עם 24 נקודות, עמית תמיר קלע 27 לרמת גנים.

בקרב בין שתיים שעדיין לא הבטיחו מקום בפלייאוף, עירוני נס ציונה השיגה ניצחון ביתי על הפועל עפולה 68:85. אחרי רבע ראשון רע מאוד של האורחים (12:21 לנס ציונה), שייטה נס ציונה לניצחון ראשון אחרי שני הפסדים רצופים, לא מעט בזכות 26 נקודות של דורי אסף. גרג טודניק סיים עם 25 נקודות לעפולאים.

עירוני נהריה התגברה על הפועל כפר סבא המסובכת בתחתית וניצחה אותה 71:81. אריק טריימל קלע 20 נקודות למנצחים, אריק מקולום תרם 22 למפסידים. אליצור רמלה גברה 82:84 על הפועל לב השרון. הטבעה של ראיין בייקון (20 נקודות) 1:10 דקה לסיום סידרה לרמלאים יתרון 81:82 וכהן סגר את הסיפור מהקו. גריידי ריינולדס סיים עם 21 נקודות למפסידים.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully