וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "השחקנים מבינים שכל משחק הוא כמו משחק רשמי"

28.2.2012 / 14:13

מאמן הנבחרת הצעירה מוכן לאוקראינה (ד', 16:00, ערוץ 33): "חשוב לי שנשפר את התוצאה אחרי שהפסדנו להם 3:0"

הנבחרת הצעירה של ישראל תפתח מחר (רביעי, 16:00, שידור ישיר בערוץ 33) את יום המשחקים באיצטדיון המושבה בכחול-לבן. הנבחרת אותה מדריך גיא לוזון תארח למשחק ידידות את אוקראינה. לוזון קיים היום מסיבת עיתונאים שבה התייחס ליריבה, ואמר: "בחודש אוגוסט שיחקנו מול אוקראינה והפסדנו 3:0 בחוץ. חשוב לי שמחר יהיה שיפור בתוצאה, ומעבר לזה שניראה טוב. אני רוצה שנהיה מאורגנים מבחינה הגנתית, שנשלוט במשחק, נהיה דומיננטים, נצא קדימה ובלי קשר לתוצאה שנשחק כדורגל טוב".

לוזון נשאל על היתרונות של הנבחרת, ואמר: "הדבר הכי חזק בסגל שלנו זה הקבוצתיות. הארגון שלנו, העובדה שכל שחקן עוזר, תומך ודוחף את החבר שלו לנבחרת להיות שחקן טוב יותר. הכוח והעוצמה שלנו הם הקבוצתיות". המאמן התייחס גם לעובדה שעד להשתתפות ביורו 2013, שייערך בקיץ הבא בישראל, לא יהיו לנבחרת הנוכחית משחקים רשמיים והסביר: "השחקנים מבינים שהם צריכים להוכיח את עצמם בכל משחק כאילו זה משחק רשמי, כי אין לנו דרך אחרת לבחון את היכולת שלנו עד ליורו".

על חומר השחקנים שיש לו, הוסיף לוזון: "כל שחקן בשנתון הזה חולם להופיע ביורו, ויודע שכדי להיות שם הוא צריך לספק את הסחורה במשחקי הידידות. אני מצפה מכל שחקן שיביא את הכישרון שלו לידי ביטוי. לכל שחקן יש את האיכויות, הכישרון והכוח שלו, ואם כל אחד יביא את המקסימום שלו אז השלם יהיה גדול מסך חלקיו".

הרכב משוער, נבחרת ישראל: בוריס קליימן, עומר ורד, סארי פלאח, עידו לוי, עומרי בן הרוש, מרואן קבהא, ניר ביטון, סינטאיהו סלליך, אייל גולסה, מואנס דאבור, אור ברוך.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully