וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: לואיס זומא נטש את האימון בזעם

28.2.2012 / 17:08

החלוץ המוקפא לא אהב את העובדה שהתבקש להתאמן בצד. דוידוב החולה נעדר מהאימון, קפילוטו ערך אימונים מסביב למגרש

הפועל עכו ממשיכה להתכונן במרץ להמשך המאבק שלה על הבטחת מקום בפלייאוף העליון ולקראת המשחק החשוב ביום ראשון נגד מכבי חיפה. את האימון שנערך היום (שלישי) במטה אשר נטש בזעם החלוץ המוקפא של הקבוצה לואיס זומא, שהתעצבן אחרי שלא איפשרו לו להתאמן. במהלך אחד התרגולים נוצר מספר אי זוגי של שחקנים, והמאמן אלי כהן ביקש ממנו לשבת בצד. זומא לא אהב זאת, ועזב את המתחם.

כידוע, בהפועל עכו ניסו למכור את זומא במהלך חלון ההעברות של ינואר, אך לא הצליחו למצוא קבוצה שתעמוד בדרישות הכספיות שלו. בעקבות זאת החליטו להקפיא את זומא ולצרף על חשבונו את ניקולה טרוייץ' הסרבי הצעיר שהוחתם. במקביל, בקבוצה מנסים לפתור את בעיות הרישום של מהראן אבו רייא, שממשיך להתאמן עם הקבוצה, אך עדיין רשום בהתאחדות לכדורגל כשחקנה של בני סכנין.

מי שחסרו באימון שנערך היום היו שחקני הנבחרת הצעירה אדי גוטליב וסינטאיהו סלליך, כמו גם אלכסנדר דוידוב החולה. סטפן שצ'פוביץ' נמצא עם נבחרת סרביה, אחרי שקיבל זימון בכורה מפתיע, והוא ייטול חלק בטורניר הידידותי בקפריסין בהשתתפות הנבחרת המארחת ונבחרת ארמניה. ניסו קפילוטו המשיך עם ריצות מסביב למגרש כשבסוף השבוע הוא יקיים צילום שממנו יתברר מתי הוא יוכל לשוב לפעילות מלאה.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

סטפן שצ'פוביץ' זומן לסרביה הבוגרת


כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully