וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: סטפן שצ'פוביץ' זומן לסרביה הבוגרת

27.2.2012 / 12:19

זומן ברגע האחרון לסגל הנבחרת שתתמודד בטורניר ידידותי בקפריסין, אלי כהן: "מגיע לו". קפילוטו ישוב לאימונים בהדרגה

להפועל עכו אין נציג בנבחרת ישראל הבוגרת, אבל יש לה נציג בנבחרת סרביה. החלוץ המצוין סטפן שצ'פוביץ' זומן ברגע האחרון לסגל הנבחרת הבוגרת שתתמודד השבוע בטורניר ידידותי בקפריסין בהשתתפות הנבחרת המארחת ונבחרת ארמניה. עבור שצ'פוביץ' בן ה-22 מדובר בזימון בכורה לנבחרת הבוגרת אחרי שהופיע 11 פעמים במדי הצעירה.

כבר בשבוע שעבר שקל המאמן הזמני של סרביה רדובאן צ'ורצ'יץ' לזמן את שצ'פוביץ' בשל מכת פציעות של חלוצי הסגל, אך בסופו של דבר הוחלט כי זה ישחק עם הנבחרת הצעירה במשחק הידידות מול בוסניה. אלא שאתמול התבשר צ'ורצ'יץ' כי חלוץ אוסאסונה דיאן לקיץ' נפצע בכתפו וצפוי להיעדרות בת חודשיים וצירף לסגל את חלוץ הפועל עכו.

שצ'פוביץ' זוכה להערכה עצומה בסרביה והתקשורת המקומית עוקבת באדיקות אחרי הופעותיו בהפועל עכו. החלוץ, שהגיע הקיץ לקבוצה, הפך לאחד הסקוררים הבולטים בליגה וכבר כבש 11 שערים. שמו הוזכר בתקופה האחרונה כמועמד להצטרף להפועל תל אביב ומכבי חיפה.

מאמן הפועל עכו התייחס לזימונו, ובירך: "סטפן הוכיח השנה שהוא חלוץ מוכשר שיכול להגיע רחוק. אני שמח מאוד לשמוע שהוא זומן לנבחרת סרביה הבוגרת, והזימון הזה מגיע לו". המאמן ישוחח עם שחקניו היום לאחר ההפסד בשבת למכבי תל אביב.

מי שישוב היום לפעילות הוא ניסו קפילוטו, שיערוך ריצה מסביב למגרש. כזכור, הבלם סובל משבר בצלעות והוא מושבת מפעילות בשבועות האחרונים, כשכעת הוא ינסה לחזור בהדרגה, וביום חמישי הוא צפוי לערוך צילום שממנו יתברר האם השבר התאחה. ההערכות הן שהוא ישוב לשחק בעוד כשבועיים.


לידיעה על האפשרות ששצ'פוביץ' יוזמן לנבחרת הבוגרת של סרביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully