וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: דגו מבוקש לעונה נוספת, מסודי מתנדנד

28.2.2012 / 14:31

מאיר יצחקי ייפגש עם הקשר: "בעונה הבאה ייתן הרבה יותר". במועדון לא מרוצים מהתנהגות מסודי, סוויסה הורחק ל-3 משחקים

בעירוני רמת השרון נמצאים במאבק על מקום בפלייאוף העליון, אך בעקבות העובדה שהקבוצה פחות או יותר הבטיחה את הישארותה בליגת העל בעונה הבאה, במועדון עובדים במרץ על יצירת סגל איכותי לעונה הבאה, שיבוסס על מרבית הסגל הקיים. לאחר שאתמול (שני) החתימה הקבוצה לשנתיים את הבלם הקונגולזי סביטי ליפנייה תמורת כ-180 אלף דולר ברוטו לעונה עם אופציה לעונה שלישית, בשבוע הקרוב צפויה פגישה של הבעלים מאיר יצחקי עם הקשר ברוך דגו כאשר המטרה היא להחתימו לעונה נוספת. ברמת השרון אמרו: "ברוך בחור טוב עם השפעה חיובית על המערכת, גם בתקופות פחות טובות שלו. הוא התאקלם השנה ונתן עונה לא רעה, בעונה הבאה הוא ייתן הרבה יותר, הוא עבר תהליך לא קל בחיים שלו".

מעבר לדגו, במועדון ישנה התלבטות אם להמשיך את ההתקשרות עם הקשר אלן מסודי. בקבוצה לא מרוצים מהתנהגותו של מסודי בחודשים האחרונים, טוענים שהוא מפר משמעת ומתנהל בצורה שלא מאפיינת את שחקני המועדון ולכן עשויים לחתוך את הקשר עימו. "אלן שחקן מצויין אבל משהו לא טוב עובר עליו", אמרו ברמת השרון. "עשו פה מלחמה אדירה על הויזה שלו ויצטרכו לעשות עוד אחת כזאת בקיץ, אבל צריך לראות שיש בשביל מי להילחם. הוא חייב לשפר את ההתנהלות שלו, אחרת זה לא יקרה".

בתוך כך, קיבל שחקן הקבוצה, תומר סוויסה עונש של הרחקה משלושה משחקים בפועל, לאחר שהעליב את השופט במשחק האחרון של הקבוצה. על פי הטענות, אמר סוויסה לשופט: "חבל שלא הוספת 10 דקות", ולאחר מכן אמר: "למה אתה מתנהג אליי בשחצנות?". הדיין, עו"ד עמנואל סלע כתב בסעיף העונש: "על השחקן להבין שתפקידו במגרש הוא לשחק ואין מקום להיכנס בויכוחים עם שופט המשחק. בנסיבות העניין ובהתחשב בעברו המשמעתי הנקי ובהתנצלותו, אני גדוזר עליו הרחקה מ-3 משחקים בפועל ומ-3 משחקים על תנאי לשנה על כל עבירה כנגד השופט. אם בתוך יומיים יעביר השחקן מכתב התנצלות לשופט המשחק על התנהגותו כלפיו, כי אז עונש ההרחקה בפועל יעמוד על 2 משחקים בלבד.

בשבת תצא רמת השרון לקרית אליעזר למשחק חוץ נגד הפועל חיפה, כשקבוצה מסמנים את ההתמודדות כמשחק החשוב ביותר במאבק על הפלייאוף העליון. המאמן שייע פייגנבוים אמר לקראת שבת: "ניצחון בחיפה יזניק אותנו לעמדה שארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים יבטיחו לנו את הפלייאוף העליון. חיפה קבוצה מצויינת ובפורמה, אבל גם לנו יש מה להציע ויהיה משחק איכותי עם שערים. אני מקווה שאנחנו נבקיע יותר ונתקדם".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully