וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: סביטי ליפנייה חתם לשנתיים נוספות

27.2.2012 / 19:20

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה מיהרו לממש את האופציה על הבלם המבוקש בקבוצות רבות. היעד הבא: משה אבוטבול

עירוני רמת השרון אמנם רוצה להתברג בסיום העונה בפלייאוף העליון, אך במקביל חושבים כבר במועדון על העונה הבאה והיום (שני) הצליחה הקבוצה להחתים את הבלם סביטי ליפנייה לשנתיים נוספות במועדון, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. ברמת השרון לא רגילים להחתים שחקן בן 33 לשנתיים, אך במועדון אמרו: "מעבר לזה שהוא בלם מצוין, צריך לראות את ההתנהלות שלו והמקצוענות שלו בכדי להבין למה אין לנו ממה לחשוש. לא במקרה שמונה קבוצות בליגת העל, כולל גדולות, רצו אותו בינואר או לקראת העונה הבאה. הוא מרכז ההגנה שלנו".

מעבר לליפנייה, במועדון עושים מאמצים להחתים את הקשר משה אבוטבול לשלוש שנים נוספות. באבוטבול מעוניינת עירוני קרית שמונה לעונה הבאה ומספר קבוצות נוספות, אך ברמת השרון מאמינים כי יצליחו להשאיר את השחקן במועדון. בתקופה הקרובה ינסו במועדון להחתים מספר שחקנים נוספים לקראת העונה הבאה כמו יניב לביא הוותיק ויוסי אופיר. הבעלים מאיר יצחקי אמר: "אנחנו תמיד חושבים קדימה. חלק גדול מהשחקנים כבר חתומים לעונה הבאה, ואנחנו נשמור על השלד ונשנה איפה שצריך כדי להיות חזקים יותר".

בקבוצה עדיין משוכנעים כי אפשר לסיים את הליגה הסדירה בפלייאוף העליון ואמרו: "ניצחון בשבת נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר יהפוך הכל ויעמיד אותנו מרחק ניצחון אחד מהפלייאוף העליון".

לידיעה הראשונית על רצונה של רמת השרון לחדש חוזה לליפנייה

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully