וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל בראל: "לא בכל יום מבקיעים שער כזה"

12.2.2012 / 8:43

קשר רמת השרון היה מאושר אחרי הפצצה נגד בית"ר ירושלים. בעקבות הבריחה מהתחתית, יחל מו"מ עם שחקנים לעונה הבאה

בעירוני רמת השרון התכוננו למשחק אתמול (שבת) נגד בית"ר ירושלים תחת לא מעט לחץ. מצד אחד, במועדון ידעו שניצחון יקרב את הקבוצה לפלייאוף העליון, אך מנגד חששו מהפסד שיעלה לה בהמשך העונה בקרבות תחתית. בסיום ה-0:2 המרשים נרשמה בקבוצה שמחה גדולה, כשנדמה שהאיש המאושר ביותר באצטדיון וינטר הוא הקשר גל בראל, שנכנס כמחליף וכבש שער יפהפה בדקה ה-90.

הקשר בן ה-21 אמר בסיום: "אני שמח מאוד. זה לא גול שכל יום יוצא להבקיע וברור שאחרי גול כזה אתה הכי מאושר בעולם. אבל יותר מזה אנחנו מאושרים שניצחנו את המשחק ושיחקנו טוב לאורך כל 90 הדקות. כרגע המטרה שלנו לשמור על יציבות ולהגיע לפלייאוף העליון. ברור שהמשחק היום היה משחק עם אמירה. הפסד כאן יכול היה לסבך אותנו בתחתית, אבל היום ברחנו ממנה. אנחנו עדיין חושבים רק על המשחק הבא ולא מסתכלים רחוק מדי".

בעקבות הניצחון והבריחה מהתחתית צפוי היו"ר מאיר יצחקי להתחיל לשבת עם שחקנים על חוזים לקראת העונה הבאה. השחקן הראשון שיצחקי רוצה להחתים הוא הבלם סביטי ליפנייה לו צפויה רמת השרון להציע חוזה לשנתיים. גם משה אבוטבול צפוי לקבל הצעה משודרגת לשלוש שנים, אך נראה שאיתו צפויים יותר מכשולים בדרך לחתימה.

צפו ברמת השרון מנצחת את בית"ר ירושלים

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully