וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לואיס פלורס עשוי להחליף את ג'רמיין ג'קסון

הרכז שהוליך את חולון לזכיה בגביע ב-08/09 מועמד לנועלת הטבלה לאור הפציעה של הגארד הוותיק, שייעדר שבועיים

אם לא מספיק רצף 11 ההפסדים של מכבי חיפה שגרם לקבוצה להיות שקועה במקום האחרון, יצטרכו בקבוצה לבצע שינויים נוספים בסגל השחקנים לאחר שהגארד ג'רמיין ג'קסון, שהצטרף במהלך העונה, נפצע בגיד אכילס וייעדר בשבועיים הקרובים. במועדון לא מתכוונים לחכות יותר מדי, ופנו לגארד הדומיניקני לואיס פלורס ששיחק בעבר בהפועל חולון, ושיחק העונה במדי אסטודיאנטס הספרדית. בין הצדדים מתקיימים מגעים ראשוניים, וייתכן כי פלורס יחתום ויצטרף לקבוצה כבר השבוע.

פלורס (30, 1.88 מ'), בוגר אוניברסיטת מנהטן משנת 2004, נבחר במקום ה-55 בדראפט 2004 על ידי יוסטון ואף שיחק 16 משחקים ב-NBA במדי גולדן סטייט ודנבר. את עונות 2005/6 ו-2006/7 העביר פלורס ברוזטו ורג'יו אמילייה האיטלקיות, וב-2007/8 היה השחקן הטוב ביותר בליגה האיטלקית השנייה במדי קבוצת פבריאנו.

ב-2008/9 הגיע להפועל חולון של דני פרנקו והיה מהשחקנים הבולטים ביותר שהובילו את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה. ב-26 משחקים רשם פלורס 18.2 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים. הוא חוזר על ידי מספר קבוצות בישראל, אך חתם לבסוף בסמארה הרוסית. בשנה שעברה שיחק פלורס בהצלחה בבי סי דונייצק האוקראינית והעונה כאמור חתם באסטודיאנטס בה רשם 10.8 נקודות ב-16 משחקים. משחקו האחרון היה באמצע חודש ינואר.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully