וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "פפאלוקאס נותן תפוקה בזמנים הכי חשובים"

28.2.2012 / 7:40

ליאור אליהו פירגן לגארד היווני, ששוב הציג משחק טוב בניצחון מכבי ת"א: "כל הכבוד". על ההצלבה: "פאו או קאזאן, הכל קשה"

מכבי תל אביב צלחה אמש (שני) את המשוכה השנייה בשבוע העמוס שלה, כשהביסה 64:85 את ורסאץ' הסרבית במסגרת הליגה האדריאטית. היה זה המשחק השני של מכבי תוך 24 שעות, יממה אחרי הניצחון על מכבי חיפה בליגה ויומיים לפני המשחק מול ברצלונה ביורוליג. שלושת המשחקים, אגב, חסרי חשיבות אמיתית.

ליאור אליהו, שהצטיין במשחק עם 28 נקודות, התייחס ללו"ז הצפוף של הצהובים. "זה לא פשוט להגיע כל יום, ועוד מול קבוצות שדווקא כן מחכות בדרך כלל למשחקים האלו", אמר אליהו, "אבל אני חושב שבסך הכל אנחנו עומדים בעומס הזה ואני שמח שניצחנו".

תיאו פפאלוקאס, שהציג משחק מרשים מול ז'לגיריס, שוב קיבל דקות משחק וממשיך להצדיק את הקרדיט שניתן לו. "שיתוף הפעולה עם פפאלוקאס טוב עם כולם, לא רק איתי", מעיד אליהו, "פפאלוקאס שחקן קבוצתי מדהים, וזה ידוע. אין מה להגיד על פאפא, כל הכבוד לו על יום חמישי. פאפא שחקן שיודע לתת את התפוקה שלו בזמנים הכי חשובים".

הצהובים, שכבר הבטיחו את עלייתם לשלב ההצלבה של היורוליג מהמקום השני בבית הטופ-16, ייצאו היום למשחק מול ברצלונה, שיהיה למעשה חסר חשיבות. "בדרך כלל מחכים למשחקים מול ברצלונה, ופתאום זה משחק חסר חסר משמעות", אמר אליהו על הסיטואציה המוזרה מעט, "זה לא קורה הרבה. אבל טוב שכבר הבטחנו את העלייה להצלבה. לא הכי טוב שהגענו לשם מהמקום השני, אבל כרגע זה חסר משמעות".

לגבי זהות היריבה בשלב ההצלבה אמר הפורוורד: "אין העדפות. בין אם זה פנאתינאיקוס או קאזאן, אני חושב שבכל מקום יהיה לנו קשה. כל יריבה שתהיה מולנו בהצלבה, תהיה קבוצה חזקה מאוד מולה נצטרך להתמודד".

מכבי תל אביב ניצחה 64:85 את ורסאץ, אליהו הצטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully